Jos joku haisee, esim julkisella paikalla, niin kosketatteko nenäänne vaistomaisesti tai tahallisesti viestiäksenne tästä
Joko tälle henkilölle itselleen tai toisille? Tai peitättekö vähän vaivihkaa nenäänne sormilla?
Kommentit (17)
Pidän nenästäni kiinni ja vaihdan maisemaa.
Katson kohdetta tällaisella ilmeellä: 😳 ja tuuletan kädellä dramaattisesti.
Vääntelen myös naamaa, matkin ilmeitä ja ääniä mitä muut ihmiset päästelee.
ap
En tahallani. Yritän päästä kauemmas.
En itse tee tätä, joskus vaan huomaan että muut tekee, niin haluaisin kuulla miten yleistä se on. Ei se ole yleensä mitenkään superdramaattista, mutta mietin, että yritetäänköhän sillä viestiä sille, joka ehkä haisee vahvasti hajusteelle tai hielle, että kannattaisi tehdä asialle jotain, sanomatta sitä verbaalisesti.
-oikea ap
En, muutenhan sitä saisi tehdä koko ajan.
En mä tajua, siis en ymmärrä enkä halua ymmärtää miksi jotkut ei ymmärrä sitä hajuveden oikeaa määrää! Sitä ei laiteta kuin YKSI suihkaus ilmaan ja kävellään siitä läpi. Silloinkin voi olla liikaa, jos voimakkaan Hajuista. Hajuvedet haisee, en ole tähän päivään mennessä haistanut hyväntuoksuista hajuvettä ja pakko sanoa tähän, että olen saanut paljon kehuja omasta tuoksustani, enkä käytä mitään hajuvettä. Voi olla saippua tai shampoo, mut ei ihmiset yleensä pidä edes toisten hajuvesistä vaikka itse käyttäisivät. Ei kukaan IKINÄ kehu, että mitä hajuvettä käytät.
Vierailija kirjoitti:
En mä tajua, siis en ymmärrä enkä halua ymmärtää miksi jotkut ei ymmärrä sitä hajuveden oikeaa määrää! Sitä ei laiteta kuin YKSI suihkaus ilmaan ja kävellään siitä läpi. Silloinkin voi olla liikaa, jos voimakkaan Hajuista. Hajuvedet haisee, en ole tähän päivään mennessä haistanut hyväntuoksuista hajuvettä ja pakko sanoa tähän, että olen saanut paljon kehuja omasta tuoksustani, enkä käytä mitään hajuvettä. Voi olla saippua tai shampoo, mut ei ihmiset yleensä pidä edes toisten hajuvesistä vaikka itse käyttäisivät. Ei kukaan IKINÄ kehu, että mitä hajuvettä käytät.
Höpöhöpö, itse ihan jatkuvasti mietin, että mikäköhän tuoksu tuolla tyypillä on käytössä, onko se shampoo vai hajuvesi, pitäisikö kysyä.
Jos joku haisee homeisille vaatteille.
Naapurini tuli kerran käymään luonani suoraan joidenkin tuttujensa tupaantulijaisista. Olivat kuulemma ostaneet vanhan viehättävän talon. Kaverini vaatteista levinnyt pistävä homeen haju yhdistettynä kreosootin hajuun oli silmiäni kirvelevä.
Yleensä irvistän inhosta ja sanon ääneen hyi v*ttu.
Useimmilla kuulokkeet ja naama kii kännyssä eli ei ne ees huomaa
En. Ekana pelästyn, että hajunlähde on minä itse, ja yritän tutkailla tilannetta.