Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tutulla on, kun ei koskaan voi olla vaan perheensä kanssa?

Vierailija
27.04.2007 |

Hoitovapaalla olevalla joka päivä on oltava jonkun luokse kyläilyä tai harrastusta lasten kanssa. Hetkeäkään ei voi olla lastensa kanssa kahden. Kun häneen törmää perheensä kanssa (mies myös mukana) jossakin, on mukana aina joku lapseton kaveri. Myös mua yrittää saada aina väenvängällä ties minne kissanristiäisiin seuraksi, kun muuten aika menee niin hitaasti. En tajua miksei voi olla koskaan lastensa taii perheensä kanssa ilman ulkopuolisia ihmisiä.

Osaisiko joku selittää mulle? Kyse ei todellakaan ole mistään kovin sosiaalisesta ihmisestä, enemmän sellainen hiljainen hissukka, nurkasta tarkkailija.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee olonsa turvattomaksi ja epävarmaksi yksin tai pelkästään lastensa kanssa. Ja jos mies sattuu menemään vaikka vessaan, niin on joku kaveri pitämässä kädestä kiinni...

Vierailija
2/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkanut tuntua sille, et ihan kuin jotenkin pelkäisi lapsiaan tms. Meillekin joitakin kertoja ängennyt väen vängällä, vaikka olen sanonut että mä kyllä saa päiväni kulumaan ja itseasiassa päivä menee touhutessa liiankin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi