Mitä tekisit nyt jos sinulle olisi tänään pätkähtänyt tilille tuo 74 miljoonien euron voitto?
Täällä eräs jo nyt tropiikkiin matkalla olisiva!
Loppuikäni söisin pitzaa! Lämpimässä meressä asuisin, uimapatjalla nukkuisin!
Kommentit (36)
uskooko joku näihin voittoihin?
rahanpesua veikkaus toki tekee kuten kaksi maksimivoittoa Siilinjärvelle osoittaa...
Soittaisin heti eksälle että rahaa on,etkä saa mitään koska ei edes asuttu yhdessä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelastaisin Suomen köyhät.
Tuolla pikkusummalla et paljon mitään tekisi. Jos köyhäksi lasketaan vaikka muutama prosentti väestöstä, tuosta tulee jokunen satanen henkeä kohti.
Irtisanoutumisilmoitus lähtisi työnantajalle. Sauna lämpeäisi ja lekottelisin lauteilla metiskellen elämän käänteitä. Maanantaina ottaisin yhteyttä kiinteistönvälittäjään ja alkaisin laittaa omaa ja lähisukulaisen asumista ja mökkeilyä kuntoon sekä Suomessa että eräässä muussa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pikkusummalla et paljon mitään tekisi. Jos köyhäksi lasketaan vaikka muutama prosentti väestöstä, tuosta tulee jokunen satanen henkeä kohti.
Tuolla summalla voisi perustaa yrityksen, ja sitten toisen, ja kolmannen. Sillä voisi työllistää ihmisiä, eikä olisi väliä, vaikka firma pyörisi tappiolla. Toki hinnat pitäisi olla samat kuin muillakin, jottei pelaisi muita markkinoilta epäreilulla hinnoittelulla.
Ensimmäiseksi mä menisin nukkumaan. Ehkä sais kunnolla unta kun ei enää olisi talouahuolia. Eikå muitakaan, kaikki mun huolet pystyisi tuolla summalla ratkaisemaan.
mutta ei mulla ole varaa lotota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulekkönää ettei saatais rahaa poikimaan?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi mä menisin nukkumaan. Ehkä sais kunnolla unta kun ei enää olisi talouahuolia. Eikå muitakaan, kaikki mun huolet pystyisi tuolla summalla ratkaisemaan.
mutta ei mulla ole varaa lotota.
Nukkumaan minäkin menisin, ja menenkin kun oli raskas viikko.
Tekisin naapurini elämästä painajaisen.
Antaisin rahat netissä tapaamalleni miljardöörille, joka lupasi tuplata kaikki rahat, hänellä vaan nyt hankala tilanne, mutta ihan varmasti maksaa kaikki takaisin korkoineen.
Ostaisin merenrantatontin, ostaisin vanhemmilleni haluamansa asunnon haluamastaan paikasta, antaisin heille rahaa menoihin joka kuukausi ja maksaisin heidän lomamatkat minne vaan.
Mitä tekisin nyt? Juuri nyt istuisin edelleen tässä läppärin edessä.
Jossain vaiheessa haluaisin ostaa Ateneumille taidetta heidän kokoelmiinsa ja maksaa kaverin talovelat pois (sen haluaisin tehdä salassa).
Perustaisin ainakin yhden turvakodin.
Heräsin tähän päivään, ei voi tulla kun ei ole veikkauskorttia eikä tule
Kirjoittelisin tänne mitä tern näillä rahoillani
Tutkisin netistä terapeutteja ja yksityisiä psykiatreja että kukakohan olis hyvä. Kävisin varmaan terapiassa kerran kuussa lopun ikäni. (Entisistä ongelmista, ei tuon voiton takia heh.)
Jos tuollaisen potin tilille saisi, niin olen vähän pohtinut, että miten sen pystyisi salaamaan muilta. Jos jäisi töistä pois, niin kaikki alkaisivat saman tien arvuuttelemaan, että onko tuo nyt saanut ison läjän rahaa jostain. Aina voisi toki sanoa, että vaihtoi työpaikkaa, mutta sellaisen kulissin ylläpitäminen vuosikausien ajan kävisi aika työlääksi.