Miten bodarit voi ajatella että se lerpahtava 🍆 on hormoneilla pumpatun ulkonäön arvoinen?
Hormonit vie tiettävästi mieskunnon ja lisääntymiskyvyn. Aika uskomatonta että bodarit hyväksyy sen.
Kommentit (15)
Ja miettikää kun tulee ikää, puntit ei enää kiinnosta, mömmöt on syöty eikä niitä jaksa enää ostella, lihakset surkastuu ja nahkat roikkuu hyi ja kaiken paskan kruunaa rumat tatuoinnit hyi hyi .
Plus antavat ympäristölleen viestin että ovat äärimmäisen heikkoitsetuntoisia ja yrittävät kompensoida alemmuudentunnetta isoilla lihaksilla. Pelkästään jo tuo on jokaiselle tasapainoiselle ihmiselle välttelyn aihe
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sulla toimii,a
Pulla pelittää vehkeet ja huolehdin niistä myös jatkossa.
Eivät ole niitä penaalin terävimpiä katsos
Kivekset pienentyy juu kun oma testotuotanto tippuu kenttään. Riippuen aineista kulli kylläkin ja seksuaalinen halukkuus voi olla luokkaa teinipoika.
Näin olen skenessa olevilta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Kivekset pienentyy juu kun oma testotuotanto tippuu kenttään. Riippuen aineista kulli kylläkin ja seksuaalinen halukkuus voi olla luokkaa teinipoika.
Ap taas on kuullut että myös se kulli lakkaa toimimasta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos tippuu ihan arvot kenttään, lopettaa roinaamisen tai vastaavaa. Testotasoilla on iso merkitys tuohon etuveitikan halukkuuteen.
Bodareitakin on kahta koulukuntaa, se huonompi on nämä horkalla turvotetut itsetunto-ongelmaiset lihaskasat joilla on kivesten tilalla rusinat ja yleisvaivana koko kropan akne, usein vielä polvi-selkä-olkapää ongelmat liian isoista raudoista. PT Vatanen ja kumppanit esimerkkeinä.
Toinen koulukunta on sitten sitä naturaalia, usein korkeasti koulutettua, fiksusti treenaavaa, oman hyvinvointinsa ja ilonsa takia hommaa suorittavaa porukkaa, jotka varmaanki lähtevät tästä maailmasta salikengät jalassa ja kyykkytanko selässä. Usein näistä ei uutisoida tai puhuta, koska tämä porukka tekee juttua itsensä takia, eivät somejulkisuuden tai narsistisen omakuvan takia.
Laji on hyvä, mutta muutama somessa äänekäs lihapää saa aikaiseksi negatiivisen stereotypian.
Olen aina tykännyt luonnollisista lihaksista miehillä. Urheilulla, fyysisellä työnteolla ym hankituista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt luonnollisista lihaksista miehillä. Urheilulla, fyysisellä työnteolla ym hankituista.
Miten erotat luomulihakset roinalla pumpatuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama niille hauishiplaajaseksuaaleille on taohtuuko jalkovälissä jotain vai ei, kun kiinnostaa vai hauikset ja rintalihakset, ei pissivehkeiden hiplaus, varsinkaan naisten.
Vaikuttaako noi naisiin samalla tavalla?
Täällä vauvelipalstalla voi rääpiä turpaa bodaajillekin. Eikö oo hienoa, että voi olla vahva jossakin ( tirsk )