Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkiekkoilijoiden homoeroottisesta suhteesta kertovasta sarjasta tullut valtava hitti

Vierailija
23.01.2026 |

Tästä sarjasta puhuu nyt moni: Erotiikkaa tihkuva ohjelma sai katsojat sekaisin

Valtavaksi ilmiöksi maailmalla noussut kanadalaissarja kahden miesjääkiekkoilijan intohimoisesta salasuhteesta teki sen pääosanäyttelijöistä nopeasti tähtiä. Nyt sarja alkaa myös Suomessa.

(...) Yleisön kiinnostus perustuu pitkälti sarjan aiheeseen, joka haastaa maskuliinisuuden ja jääkiekkokulttuurin normeja kuvaamalla kahden huipputason pelaajan, Shane Hollanderin (Williams) ja Ilya Rozanovin (Storrie), salattua suhdetta. Jääkiekossa homoseksuaalisuus on yhä tabu, ja siksi tarina on tärkeä ja tuore.

(...) Näyttelijöiden välinen kemia saa uskomaan magneettiseen vetovoimaan, jota hahmot tuntevat toisiaan kohtaan. Lukuisat intiimit kohtaukset ovat tirisevän kuumia, mutta tyylikkäästi toteutettuja.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011748535.html

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun verorahoilla tuotetaan tuollaista vähemmistöjen wokesontaa? Yle pitäisi lakkauttaa. 

Anna yksikin hyvä syy miksi pitäisi tuottaa vain valkoisia lihansyöjäheteroukkoja miellyttävää sontaa. Täällä on muitakin kuin sinä.

Me valkoiset lihansyöjäheteroukot maksamme ne verot, millä nämä lgbtqrwk-roskat tuotetaan. 

Vierailija
22/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun verorahoilla tuotetaan tuollaista vähemmistöjen wokesontaa? Yle pitäisi lakkauttaa. 

Ei ole Ylen tekemä sarja, vaan kanadalaisen Crave-suoratoistopalvelun. Usa:ssa sitä näyttää HBO Max.

Yle kuitenkin ostaa ulkomaisten sarjojen esitysoikeuksia ja esim olympialaiset, enkä minä ainakaan halua katsoa urheilukisoissa seksiä. 

Milloin olympialaisissa on ollut seksiä?

"Tästä sarjasta puhuu nyt moni: Erotiikkaa tihkuva ohjelma sai katsojat sekaisin"

Minusta tuo ei kyllä sovi arvokkaisiin urheilukisoihin. Voisivat pitää omat tapahtumansa erikseen, eikä pilata muiden iloa. 

Kyseessä on FIKTIIVINEN sarja, ei sillä ole mitään tekemistä olympialaisten ja muiden urheilukisojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna yksikin hyvä syy miksi pitäisi tuottaa vain valkoisia lihansyöjäheteroukkoja miellyttävää sontaa. Täällä on muitakin kuin sinä.

Miksei näille vähemmistöille ole omaa kanavaansa missä saavat kuolata ihan rauhassa omilleen ilman heteronormin ahdistavaa puristelua.

Vierailija
24/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei näille vähemmistöille ole omaa kanavaansa missä saavat kuolata ihan rauhassa omilleen ilman heteronormin ahdistavaa puristelua.

Tää sarja taitaa olla kaikista suosituin valkoisten heteronaisten keskuudessa.

Vierailija
25/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan katsoneena minua ilahdutti enemmän se, että pääosanesittäjät eivät olleet pinnallisia ja itsekeskeisiä ääl iöitä, kuten homosarjoissa yleensä ja sarjassa oli myös onnellinen loppu.

Henkilökemia oli uskottavaa ja tunteet aidon oloisia.

Vierailija
26/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me valkoiset lihansyöjäheteroukot maksamme ne verot, millä nämä lgbtqrwk-roskat tuotetaan. 

Niin maksamme me muutkin. Miksi siis vain sinua ja kavereitasi pitäisi miellyttää?

Vierailija
27/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tiedetty salaisuus - naisten jalkapallo on lesbojen kokoontumisajo ja jääkiekko homojen miesten.

Vierailija
28/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ainoa jota häiritsee omasta seksuaalisuudesta poikkeavat olet sinä. Homoille tai muillekaan vähemmistöille ei ole mitään syytä aidata jotain omaa aluetta, vaan samoilta kanavilta voidaan ihan hyvin näyttää niin lastenohjelmaa, uutisia, elokuvia kuin draamasarjoja, homoille ja heteroille.

Lakkaa sinä itse katsomasta yhteisiä kanavia jos noin ahdistaa.

Vierailija
29/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai valkoiset ligansyöjäheteroukot ovat ainoita, jotka maksaa veroja? Muut ei? Toisekseen, maksatko sinä veroja HBO:lle?

Vierailija
30/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin maksamme me muutkin. Miksi siis vain sinua ja kavereitasi pitäisi miellyttää?

Mites paljon niitä ei heteroja olikaan?

Setan mielestä tietysti 97% väestöstä tutkittuaan tätä armottoman huolellisesti lahjomattomilla tutkimusmetodeillaan.

Vierailija
31/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites paljon niitä ei heteroja olikaan?

Setan mielestä tietysti 97% väestöstä tutkittuaan tätä armottoman huolellisesti lahjomattomilla tutkimusmetodeillaan.

Eli mitään mikä ei miellytä valkoista heteromiestä ei tarvitse näyttää missään?

Höpönlöpön, YLE näyttää monipuolisesti eri asioita, koska täällä on muitakin kuin kalpeanaamaisia äijiä.

Vierailija
32/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ainoa jota häiritsee omasta seksuaalisuudesta poikkeavat olet sinä. Homoille tai muillekaan vähemmistöille ei ole mitään syytä aidata jotain omaa aluetta, vaan samoilta kanavilta voidaan ihan hyvin näyttää niin lastenohjelmaa, uutisia, elokuvia kuin draamasarjoja, homoille ja heteroille.

Lakkaa sinä itse katsomasta yhteisiä kanav

No ei kyllä minusta aikuisviihde ja lastenohjelmat kuulu samalle kanavalle. Johan siinä menee sekaisin, että kumpaa pikku kakkosta katsotaan. 

Vierailija
33/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan pian vammaisurheilijoiden petipuuhista kertovaa valistussarjaa kaiken kansan ihasteltavaksi? Varmaan saadaan. 

Vierailija
34/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan pian vammaisurheilijoiden petipuuhista kertovaa valistussarjaa kaiken kansan ihasteltavaksi? Varmaan saadaan. 

Jos saadaankin, niin mitä sitten? Ei sinun tarvitse sitä katsoa.

Vierailija
35/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on aivan kuin ne Käärijä ja Bojan 💜💜

Vierailija
36/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan oman jääkiekkoilijarakkaan....

Oletko poika? Jos olet, sellaisen löytää kun menee treeneihin.

Vierailija
37/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi vaan käydä kuin Puhakalle, joten ehkä ei kannata nuoria kannustaa niihin hommiin. 

Vierailija
38/38 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi vaan käydä kuin Puhakalle, joten ehkä ei kannata nuoria kannustaa niihin hommiin. 

Höpsis, tuo on sama kun sanoisit naisille että niille voi käydä kuten (laita tähän kuka tahansa viimeisen 10 vuoden aikana tapettu nainen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä