Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain diakonilta 60 e s-lahjakortin ja dnalta 50 e s-lahjakortin! ostan siis robotti-imurin!

Vierailija
23.01.2026 |

koska muuten saan ruokani ruokajonosta ja korteilla ei saa ostaa kaljaa!

en jaksa siivota muutenkaan ja asunto niin iso, 122 neliöö

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa toimintaa! kaikki edut Kelalta + diakonilta + ruokajonosta eikä jaksa siivotakaan itse! mutta ruokajonoon jaksaa kävellä!

Vierailija
2/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain löydät noin halvan robotti-imurin niin jaa tietosi tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hienoa toimintaa! kaikki edut Kelalta + diakonilta + ruokajonosta eikä jaksa siivotakaan itse! mutta ruokajonoon jaksaa kävellä!

Ja sinä uskot kaikki, mitä tänne satuillaan?

Vierailija
4/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk antaa pussillisen mt lääkkeitä, kannattaa hakkee vaikka pitemmästäkin matkasta

Vierailija
5/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskot kaikki, mitä tänne satuillaan?

Kyllä olen muutaman aloituksen ja kommenteissa heittänyt täysin älyttömyyksiä ja aina muutama tosikko löytyy uskomaan.

Vierailija
6/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unohti hakkee ne ilmaiset mt lääkkeet- joita saa pussillisen tn:sta. jaksaa jaksaa - viiviskauppaan   kun kello pärähtää 9

Vierailija
7/7 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömien luona ei voisi käydä ilmainen siivoaja Sossukelan laskuun!?

Vierailija

23.01.2026 | 12:15

näin saataisiin luotua työpaikkoja ja itse en jaksa siivota, aion ostaa sellaisen robotti-imurin kun en jaksa siivota ollenkaan ja moruja on joka paikassa lattialla. ja tänään tajusin että pitänee ostaa myös uusi mikroaaltouuni kelasossun lahjakortilla eikun diakonin kortilla. Entinen on taas niin likainen että ei jaksa pestä sitä ja iskee kipinöitä kun likaa on niin paljon sisällä

kerran heitinkin sellaisen roskiin ja ostin ihan uuden, samoin matoille teen kerran vuodessa kun ei jaksa pestä niitä käsillä, käännän ympäri ensin ja sitten kun on molemmat puolet likaisia niin roskiin ja uudet

asuntokin on liian iso siivoamiseen 122 n, onneksi ruoka-apujono on ihan viereisessä kortterissa sinne jaksaa mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan