Chachi on kuuluisa tanssija ja supertähti
Kertoo omat sivut, saisko perusteluja. En tuntis ellei olis duudsonvaimo.
Kommentit (24)
Kakki on kirsikkana kakan päällä.💩🍒
Vaikuttaa yksinkertaiselta tyypiltä.
Tuskin Suomessa? Täällä kotivaimo? Mies määrää? Nainen tottelee.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Jenkkimäinen tekopirteys ja yksinkertaisuus. En tykkää.
Outoa on se, että ei ole oppinut suomea, vaikka elää Suomessa ja on lapsiakin. Ei ole kovin fiksu.
Vaihtoi oikeasti aika hyvän tanssijan uransa siihen, että pääsi vanhan, velkaisen miehen vaimoksi ja siitosemakoksi Suomeen.
Kuuluisa? Newer höört !
Katsoin videon äsken eikä hän oikeastana tanssiaskelia ottanut, seisoi vain jalat harallaan, välillä polvista koukistettuna ja heilutti ylävartaloaan alavartalon ollessa paikallaan. Välillä näköjään väsytti niin että pisti pitkälleen.
Chachin biisi on kyllä huono. Minuutin jaksoin juuri ja juuri kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoi oikeasti aika hyvän tanssijan uransa siihen, että pääsi vanhan, velkaisen miehen vaimoksi ja siitosemakoksi Suomeen.
Tämä oli minustakin aivan älytön ratkaisu. Perheen olisi ehtinyt perustaa myöhemminkin, samaa uraa ei enää saa takaisin.
Tämä oli minustakin aivan älytön ratkaisu. Uran olisi ehtinyt perustaa myöhemminkin, samaa perhettä ei enää saa takaisin.
Minä tykkään hänen asenteesta eikä hän vaikuta feikiltä vaan oikeasti iloiselta ja innostuvalta ihmiseltä. Jukka taasen... Joskus katsoin ohjelmaa jossa Chaci kuvasi elämäänsä ja Jukkakin niissä vilahteli. Hän vaikutti vähän väsähtäneeltä ukkelilta joka yrittää pysyä mukana menossa. Hänen innokkuus oli feikin oloista. Haluaisi olla mutta ei se vaan ihan sieltä luonnollisesti lähde. Mutta tämä on nyt vaan se kuva mikä mulla on jäänyt siitä ohjelmasta. En seuraile heitä somessa yms.
Minua ei haittaa Chacin ehdokkuus UMK:ssa. Koko ajan putkahtelee uusia artisteja niin miksipä ei hänellekin annettaisi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään hänen asenteesta eikä hän vaikuta feikiltä vaan oikeasti iloiselta ja innostuvalta ihmiseltä. Jukka taasen... Joskus katsoin ohjelmaa jossa Chaci kuvasi elämäänsä ja Jukkakin niissä vilahteli. Hän vaikutti vähän väsähtäneeltä ukkelilta joka yrittää pysyä mukana menossa. Hänen innokkuus oli feikin oloista. Haluaisi olla mutta ei se vaan ihan sieltä luonnollisesti lähde. Mutta tämä on nyt vaan se kuva mikä mulla on jäänyt siitä ohjelmasta. En seuraile heitä somessa yms.
Minua ei haittaa Chacin ehdokkuus UMK:ssa. Koko ajan putkahtelee uusia artisteja niin miksipä ei hänellekin annettaisi mahdollisuus.
Mua vähän häiritsee se, että hänelle annettiin jonkun oikean muusikon/bändin paikka. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten miehensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Chachin biisi on kyllä huono. Minuutin jaksoin juuri ja juuri kuunnella.
Mulle tulee mieleen joku veivihaitarilla vedetty tivolihyppely. Toisaalta osin muistuttaa nopeutettua ja suoristettua versiota seppelepäisestä morsiamesta.
Ei se ehkä sitten oikeas i olekkaan jos SINÄ et tunne.