Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan rintamamiestaloani

Vierailija
22.01.2026 |

Rakastan hometta ja jatkuvia remppoja. 

Ensi kesällä aloitan salaojarempat jonka jälkeen korjaan katon. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,ei mun mökissä ole hometta eikä kyllä salaojiakaan.

Vierailija
2/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vaan halua jatkaa sitä täysin typerää kiistelyä rintamamiestaloista...Hoh hoijaa, "aikuiset" ihmiset🤯🤯🤯🤯🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavakomiestalo.

Vierailija
4/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt vaan halua jatkaa sitä täysin typerää kiistelyä rintamamiestaloista...Hoh hoijaa, "aikuiset" ihmiset🤯🤯🤯🤯🤯

"Aikuiset"  😅

No eihän tietysti mt ongelmat tavallaan nuorenna vaikka ovatkin laspsen asteella henkisesti.

Vierailija
5/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivia taloja kunhan ei pilata muovia sinne sun tänne muovilla rintsikka mädätetään 5vuodessa.

Vierailija
6/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamamiestalo on nappivalinta talven ystävälle. On aivan ihanaa nauttia raikkaasta pakkassäästä myös sisätiloissa ja ilma vaihtuu tehokkaasti jatkuvan vedon ansiosta. Ja on todella kätevää kun marjat ja muut pakasteet säilyvät jäisinä huoneen nurkkaan asetettuna. Säästää sähköä kun ei tarvitse käyttää pakastinta.

Vierailija
7/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun rintamanaistaloani. <3

Vierailija
8/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamamiestalo on sieniharrastajan unelma. Syksyllä luonnosta kerätyt sienet säilyvät huoneen nurkassa umpijäässä, ja omia sieniä voi kasvattaa tehokkaasti, rintamamiestalon sisätilojen kosteuden ansiosta ne suorastaan kukoistavat.

Vierailija
9/9 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli. Kohta lähdössä synnyttämään. Ihan järkyt poltot ja supistelee.. jännittää kuten aina. 

Itse asustelen rintamamiestalossa ja kylmä on rempoista ja erikoisratkaisujen jälkeisistä extraerikoisratkaisuista huolimatta. Rahareikähän tämä on, mutta oma valtava talo ilman naapureita kyljessä itkemässä on jotain niin mahtavaa. Lapset voivat kirkua uima-altaalla koko kesän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä