Taas joku levittää läskivhamielisyyttä: HS: Kansan kuntoa pitää kohottaa
Kommentit (4)
Se että ei ihannointi läkejä ei tarkoita että vihaa läskejå vaikka se sinusta läskistä siltä tuntuu. Jos sinun läskeistå puhuminen ahdistaa nii laihduta et kuitenkaan voi vaatia ihmisiä tykkäämään siittä mitä mitä ihmiset oitää vastenmielisenä vaikka sinua ahdistaa kun läskejä ei mielistelyä ja ei läskihyväksyntää edistä. Laskissa kun ei ole mitään terveellistä päin vastoin siittä on paljon haittaa terveydelle. Laskien pitäisi itse maksaa kaikki terveyteen liittyvät maksut jotka johtuu laskitdestä kun ihan itse sen laskiyden on aiheuttanut. Ihan samalla tavalla kuin alkoholistit, narkkarit ja tupakoitsijat saisi maksaa itse omat terveysmaksunsa kokonaisuudessaan kun ne terveys ongelmat aiheuttaa ihan omilla valinnoilla
Miten lihavuus liittyy tuohon juttuun,en ymmärrä? Vai pitikö aloittajankin päästä tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi?
Miten hyvä kunto ja lihavuus liittyy toisiinsa oikeastaan? Joku pullukka voi olla hyvinkin hyvässä kunnossa verrattuna laihaan ihmiseen. Se riippuu siitä, liikkuuko ja onko toimelias ihminen vai ei. Tietty riippuu myös lihavuuden asteesta, koska ne superlihavat eivät pysty liikkumaan.
5+/5
Hesarin kolumnisti on tietämätön, kuten Saara osoittaa.