Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi..auttakaa! Mitä " erotettu" nainen voi tehdä, kun ei saa kallista autoa myytyä??

Vierailija
27.04.2007 |

Ero tuli niin että rysähti. Kaikki taloudellinen vastuu jäi minulle. Pakko olisi ihan ensimmäisenä päästä autosta eroon, mutta mitäs teet, jos et saa sitä myytyä? Osamaksuerä on liian kallis, eikä sitä saa pienemmäksi, koska erät ovat laskettu 60 kuukaudelle, joka on pisin laina-aika. Auto on rahoitusyhtiön omistuksessa. Voivatko he vain ottaa sen takaisin, ja velka on sillä sovitettu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut myös n. 3 sitten samassa tilanteessa.

Miten kauan tätä autoa on jo maksettu?

Yritäpäs myydä se merkkiliikkeeseen. Auto on todennäköisesti melko uusi, vai? Niin kyllä merkkiliikkeet ottavat näitä takaisin.

Sillä saat ainaskin poistettua sen velan. Mutta jos olet maksanut sitä jo jonkin aikaa niin voi olla että saat vielä jotain ylimääräistä siitä autosta.

Vierailija
2/2 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin minullekin jäi auto johon minulla ei ollut enää varaa. Tiesin miten paljon koko loppu velka on, joka oli kylläkin pankissa oleva kulutuslaina.

Halusin päästä siitä lainasta eroon kokonaan, se oli minimi jonka olin asettanut itselleni tavoitteeksi että on pakko saada autosta.

Kiersin hieman autoliikkeitä, ja lopuksi pienten neuvottelujen jälkeen sain kun sainkin sen summan minkä tarvitsin maksakseen koko lainan pois.

Sanoin autokauppiaalle sinnikkäästi että en myy alle sen ja sen hinnan. Hän yritti tinkiä ja morkkasi auton kuntoa, mutta tiesin merkkiliikkeestä mikä on auton arvo, ja sanoin että minä en taas suostu alle tuon hinnan myymään.

Ja lopuksi autokauppias suostui, kun huomasi että minä en summastani tingi. Olin jo parkkipaikalla ajamassa pois, kun autokauppias tuli koputtamaan ikkunaan ja suostui hintaan :-D

T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi