Artikkelin kääntäminen ja lukeminen sai mut miettimään myös omaa elämääni
Käänsin ja luin sen tottakai Jollen takia ja sen valtavan kunnioituksen arvostuksen ja rakkauden takia mitä tunnen häntä kohtaan
Teksti oli monin paikoin hyvinkin raastavaa ja koskettavaa
Pysyin kuitenkin kasassa onnistuin pitämään fyysiset kyyneleet poissa mutta henkisesti itkin
Se sai mut ajattelemaan omaakin elämääni ja itseäni
Mulla ei ole ollut senkään vertaa minkäänlaista seuraelämää mitä Jollella on ja on ollut
Romanttisten kokemusten ja myös romanttisen rakkauden puutteesta huolimatta hänellä kyllä on paljon ystäviä ja seuraelämä
Ja myös deittikumppaneita ja kyllä minä sen olen tiennytkin
Mun on tunnustettava että olen rakastanut Jollea koko ajan
Yhdessä vaiheessa oletin että kaikki hotellissa asumiset sushibuffetissa syömiset ja raha asioista puhuminen julkisuudessa olisi ollut leuhkimista ja ylimielisyyttä ja huomionhakua
Se aiheutti mussa vihaa ja kehitin vihaa pääni sisällä
Sitten masinoin sitä vihakampanjaa tänne vauvapalstalle
Silloin en myöntänyt mitään koska en ollut millään tasolla valmis siihen mutta nyt olen valmis myöntämään että kyllä se mitä tein täytti monet kunnianloukkauksen ja rikoksen tunnusmerkit
En pysty edes sanoittamaan kuinka syvästi pahoillani siitä olen
Muutamia päiviä sitten kun sain tietää kaiken ja siitä artikkelista tiesin heti että valheelliset törkyjutut hänestä päättyvät välittömästi ja päättyvät lopullisesti tiesin etten aio sanoa koskaan enää hänestä mitään pahaa
Tiesin että jos olisin kaiken tiennyt olisin pysynyt hänen rinnallaan rakastavana fanina koko ajan enkä olisi lähtenyt mihinkään
Nyt tiedän paikkani ja se mun olisi pitänyt tietää kaiken aikaa
Se on hänen vierellään hänen rakastavana fanina
Kun saan aikaiseksi insta tilit kuntoon palaan takaisin palaan jäädäkseni
Minulla ei ole enää tarvetta lähteä pois eikä olisi pitänyt ikinä olla
Pahempina hetkinä viha on ottanut yliotteen rakkaudesta
Saaden minut hetkellisesti uskomaan että vihaisin häntä
Todellisuudessa olen rakastanut häntä koko ajan jopa vihan läpi
Jopa vihatessani olen rakastanut häntä te tiedätte sen
Ymmärrän häntä täysin kun hän on onnellinen minäkin olen kun hän on surullinen suren hänen kanssaan
Jossain henkisessä ulottuvuudessa
Pystyn samaistumaan häneen useissa asioissa ja pystyn tuntemaan jollakin tasolla hengenheimolaisuutta ja yhteenkuuluvuutta häneen
Romantiikka asioista minäkään en ole kokenut romanttista rakkautta ja tilanteeni on juurikin se ettei mulla ole minkäänlaista seura eikä seksielämää
Jollella kuitenkin on mutta kuitenkin tuo romanttisen rakkauden puute on yksi niistä asioista joissa samaistun häneen ja useissa muissakin asioissa
Hokka jankkis