Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen.

Vierailija
22.01.2026 |

En tiedä mikä siinä minua kiihottaa mutta olen vain ollut viimeisen 7 vuoden aikana vain varattujen naisten kanssa.ite olen 33 v mies ja muijat on ollu iältään noin 23-57v.joskus ollu jopa 2 yhtä aikaa kierrossa mutta mitä haluan kysyä niin miksi naiset petätte?näillä kokemuksilla en itse uskalla nykyään luoda pari suhdetta ollenkaan.en vain luota naisiin enää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tietäisi kun en ole koskaan pettänyt, enkä ole sinkkuna sekaantunut varattuihin. ...Niitä varattuja ukkoja olisi kyllä ollut tulossa ovista ja ikkunoista kun yritti etsiä seuraa. 

En itse menettänyt luottoa miehiin sen takia enkä edes siksi, että ex petti. Vain omaan käytökseensä voi vaikuttaa ja nykyinen mies on ehkä sitten enemmän ajatuksella valittu, yritin etsiä mahdollisimman itsevarman ja tasaisen, kommunikointikykyisen miehen, jota ei vaivaa mitkään riippuvuudet tai arkuudet ja joka ei ole sinkkunakaan harrastellut irtoseksiä. Näin luulisin parhaiten minimoivani pettämisen riskin. Sen enempää ei voi oikein tehdä. 

Muistaakseni tutkimustulokset pettäjistä kertovat, että riskitekijöitä on 

-vanhempien pettämishistoria

-oma pettämishistoria

-matala kynnys satunnaisseksiin 

-yli 7 seksikumppania (sama riskinlisäys sukupuolesta riippumatta, mutta tämä näytti liittyvän tuohon satunnaisseksipointtiin eikä tasan tiettyyn lukuun) 

Ja siinäpä ne mitä pystyttiin osoittamaan. Itse lisäisin, täysin omalla mutulla, että jos henkilö muuten valehtelee, on hyvin epävarma, hakee huomiota tai viehätysvoiman valmistelua muilta tai on jotenkin riippuvainen kumppanuudesta (ei uskalla erota tai puhua suutaan puhtaaksi) niin epäilisin että helpommin pettää. 

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän