Miks Marin
Kertokaa, miks jotkut vielä jaksaa jauhaa Marinista topiceja? En tajua, hän oli ja meni. Eihän kukaan puhu Suomen jääkiekon maailmanmestaruuksista tai Lordin voitosta. Miks Marinista? Mitä jotkut (samat henkilöt) hakee Marin topiceilla?
Kommentit (15)
Pakkomielle vaivaa kuten muitakin jankkaajia.
Ap, itsekin mietin tuota pakkomieltä, mut ei kai kenelläkään voi olla pakkomieltä poliitikkoa kohtaan. Ketä voisi kiinnostaa niin paljon? Toisaalta toi puoluekoneistokin voi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla se pakkomielle hänestä näyttää olevan kun näitä aloituksia tänne tuuttaat.
Ap, täh! Tää on mun eka topic todellisuudessa mistä aiheesta. Ota rauhallisesti, ei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään.
Topic? Mikset sano aihe tai otsikko?
Minä haluan puhua Sannasta, sillä hän on Suomen kuningatar. Vain Sanna saa Suomen tilanteen korjattua. Kun Sanna oli pääministeri, niin Suomessa ei ollut työttömyyttä eikä vihaisia ihmisiä, kaikilla oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla se pakkomielle hänestä näyttää olevan kun näitä aloituksia tänne tuuttaat.
Ap, täh! Tää on mun eka topic todellisuudessa mistä aiheesta. Ota rauhallisesti, ei ollut tarkoitus hermostuttaa ketään.
Eikös kaikki kolme tarkoita samaa vai kuinka ne mielestäsi eroavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yrittää leikkiä fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi on typerä yritys saada haukkumisketju aikaiseksi.
Persut käyttää hienoja sanoja kuten topic
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan puhua Sannasta, sillä hän on Suomen kuningatar. Vain Sanna saa Suomen tilanteen korjattua. Kun Sanna oli pääministeri, niin Suomessa ei ollut työttömyyttä eikä vihaisia ihmisiä, kaikilla oli kivaa.
Juu näin oli hintaan 41 miljardia yli budjetti raamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa hiukan tarkemmin kuinka tuosta aloituksesta näet haukkumaketjun aloituksen? Vai meneekö niin ett neutraalit Marin aloitukset ovat haukkumaketjuja vai ylistävät hyväksytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näin oli hintaan 41 miljardia yli budjetti raamin.
Mutta kaikki oli silti onnellisia eikä ollut luokkaeroja
Joillakin on Sannapsykoosi päällä.
Koska persloiset eivät uskalla syyttää irvinaamaa talouden ongelmista, ettei hän ala rääkymään, joten syytetään edellistä hallitusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa hiukan tarkemmin kuinka tuosta aloituksesta näet haukkumaketjun aloituksen? Vai meneekö niin ett neutraalit Marin aloitukset ovat haukkumaketjuja vai ylistävät hyväksytään?
Kun hänestä tehdään aloitus niin törkykommentit alkavat.
Demareiden markkinointi yrittää pitää hypeä yllä