Itsemääräämisoikeus ei titeudu enåån sosiaaliturvaleikkausten myötä yhtäån
Itsemääräåmisoikeus on jokaisella,nyt sittö ollaan viemässä pois sillain että koko yhteiskunya on lopulta maksumies.
Esimerkikdi
- joltain kognotiivisesti ei normasliälyiseltä olen lukenut vähennetään toimeentuöotukea 50 prossaa kun ei ilmottaudu työkkäriin. Suomslaiselle tehdään näin. Selvää on että tollaimen ihminen tarvii apua mutta mitä se auttaa ettei rahaa ole yhtään korkeintaan 20 prosaa saisi leikata!!! Käytännössä vammaisen kiusaamista! Tollaiwessa tiöanteessa vaan ainoa mitä saisi tehdä nii. Pakottaa lääkäriin
- toisesss esimerkissä ihminen on kognitiivisesti normaali mutta jotain lievempää ongrlmaa mutta yhteiskuntakelpoinen.vuokra joku 40e liian suuri.uhkaillaan muuttaa halvempaan eikä yhtään saa itse valita muutettava vaikka autotttomana korpeen vaikka ammatti sellainen että voisi ola yhteiskunnalle hyödyksi. Kuten lastenhoitaja. Mitä tämä uhlailu meitä ketään hyödyttää. Aika rasjusti viedään jo itmääräämisoikeus pois kun pitää korpeen muuttaa ja hyväksyä esim yksityonen joka myy lämppänsö millon itse haluaa. Miksi yhteidkunnslle hyödykdi ollut js tuleva käsen ei voi enään muutsma kympin rakua valita mitään.