ILMAINEN CV POHJA
Etsin ilmaista CV-pohjaa!! Siis jonka pystyn lataamaan ilmaiseksi PDF?
Muutamaan yritin ja kun cv oli valmis tuli että maksappa sitten tämän ja tämän verran, ei tuollaista.!
Kommentit (5)
Voihan sen tehdä itsekin ilman mitään pohjaa. Otat niistä maksullisista mallia ja väsäilet siltä pohjalta.
Kun pari vuotta sitten itse halusin vaihtaa työpaikkaa, ostin netistä cv ja hakemuspohjat ja käytin niitä, kun en jaksanut/osannut kikkailla riittävän hienon näköisiä. Ihan hyvin käytetty 10 e mielestäni.
Canvas. Löytyy maksullisia ja maksuttomia ja saa käyttää omaa luovuuttaan.
Canva
Toimii maksutta, kunhan et heti mene lankaan.
Vaatii rekisteröitymisen
Canva ja joka kerran kun muutat, teet uuden siellä Canvan sivulla. Itse saat vain pdf:n koneellesi. Huono systeemi.
Vaikea sisentää ja pitää kappaleet samassa vasensuorassa jne. En tykkää, mutta työkkäri suositteli. Muka ammattilaismallinen, vaikka työni on ihan jotain muuta kuin tarve osata tehdä julkaisuja eli sen taidon osaamattomuus tai osaaminen ei vaikuta työhöni.
Ei siinä mitään valmista pohjaa tarvita. Ota mallia niistä mitä jo katsoit, jos ne on hyviä ja tee itse sellainen kuin haluat. Sisältö ratkaisee. Rakenteen pitää olla sellainen, että se on selkeä ja helppolukuinen. Wordilla voi tehdä ja sitten tulostat sen PDF:ksi.