Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivälahja tapailukumppanille

Vierailija
21.01.2026 |

Ollaan tässä miehen kanssa tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti (ei siis mikään vakituinen seurustelusuhde). Miehellä on tulossa synttärit, ja mietin että muistaako häntä vai ei. Muistaisitteko? Ja jos niin olisiko hyviä vinkkejä? Mulla meinaa vähän lyödä pää tyhjää. Oon miettinyt jotain yhteistä tekemistä, lahjakorttia ravintolaan tai johonkin, mutta nyt vaan lyö pää tyhjää :-(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin edelliselle tiikeribalsamia kipeään selkään (teki paljon fyysistä työtä). Nykyiselle ekana jouluna ihon -ja hiustenhoitotuotteita. (Kyllä, olen hoivaava luonne.)

Vierailija
2/5 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppani/suhde/mies/nainen🤢🤢🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on mun ehdottaa mitään. En tunne miestä. Kai sä sen paremmin tunnet?

Vierailija
4/5 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät kahvilla/lasillisella tai viet jonnekin syömään synttäreiden kunniaksi. Ei aikuinen tuossa tilanteessa sen kummempaa kaipaa.

Vierailija
5/5 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehellä on tulossa synttärit, ja mietin että muistaako häntä vai ei. Muistaisitteko? "

No riippuu siitä että haluanko suhteen paranevan ja etenevän vai en. Paras tapa parantaa suhdetta on tuoda siihen itse positiivisia välittämistä osoittavia tekoja toista kohtaan. 

"Ja jos niin olisiko hyviä vinkkejä?"

Riippuu ihan että mistä se mies tykkää. Konserttiliput, joku elämys/harrastusaktiviteetti, piknikki jossa hyvät juomat ja ruoat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme