Yksipuoliset aikuiset lapset
Huonon äidin kommenteissa: aikuisten lastenkin kuuluu saada ehdotonta rakkautta vanhemmiltaan. Jos ei, välien katkaisu aiheellinen.
Samahan se on täälläkin, vanhemmilta pitää saada huomiota, heidän pitää olla kiinnostunut lasten työstä, muistaa merkkipäivät ja tietenkin lastenlasten merkkipäivät. Auttaa lastenhoidossa, antaa rahaa, ennakkoperintöä, olla edustava jotta kehtaa tuntea.
Vanhempia ei lasten kuulu muistaa ees tekstiviestillä merkkipäivinä. Jos vanhempi tarvitsisi apua, vaikka muutto, joku tilapäinen tarve, kerrotaan että on muuttoliikkeitä, pyydä jotain muuta vaikka "pekan poikia." Ei me voida aina olla tulossa.
Kommentit (7)
Heh en minä ainakaan aikuisia lapsia hyysää. Riittää omassa työssä ja taloudessa ylläpitämistä. Eikä rakkauteni ole ehdotonta, en hyväksy huonoa käytöstä tai minkäänlaista perseilyä.
On hyvät ja lämpimät välit lapsiin silti. He kyllä tietävät, että epäkunnioittava käytös tai vaikka nisteily rajaa ihmiset ulos lähipiiristäni.
Joku Keltinkangas puhunut itsekkyyden aikakaudesta. Vain minä ja minun tarpeeni. Jotain siihen tyyliin.
Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olemme sietämätön sukupolvi. Sössimme kaiken, kun menimme terapiaan. Hyvästi, seesteisen säyseät vuosikymmenet.
#joukkopsykopatia
Vierailija kirjoitti:
Heh en minä ainakaan aikuisia lapsia hyysää. Riittää omassa työssä ja taloudessa ylläpitämistä. Eikä rakkauteni ole ehdotonta, en hyväksy huonoa käytöstä tai minkäänlaista perseilyä.
On hyvät ja lämpimät välit lapsiin silti. He kyllä tietävät, että epäkunnioittava käytös tai vaikka nisteily rajaa ihmiset ulos lähipiiristäni.
Tämä on sitten koko totuus?
Jos te haluatte lasten tulevaan teille muuttotalkoisiin, niin oletteko te itse olleet mukana lasten muutoissa? Itse en ollut mukana kuin heidän muuttaessaan pois kotoa, sen jälkeen he ovat hoitaneet muuton itse. Olen laskenut, kuinka paljon kustannuksia meille tulisi matkustaa sinne ja takaisin, hotelliyö tai kaksi ja kaikki ruokailut. Summa on niin iso, että sillä kustantaa ison osan muuttokustannuksista. Selkävaivaisesta nyt muutenkaan ei ole isoa apua.
Olemme sietämätön sukupolvi. Sössimme kaiken, kun menimme terapiaan. Hyvästi, seesteisen säyseät vuosikymmenet.