Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys yhdynnästä

Vierailija
20.01.2026 |

Seksuaalinen tyytymättömyys?

Olisitko seksuaalisesti turhautunut, jos tapaisit uuden miehen ja toteaisit, että yhdynnässä kestää aina korkeintaan minuutin, erektiokaan ei ole kovin laadukas, eikä "uusintaa" olisi luvassa, koska hän ei siihen pysty?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen mies! :)

Vierailija
2/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen mies! :)

Niinpä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nämä kyselijät jo usko, ettei kaikki naiset suinkaan saa yhdynnässä sitä orgasmia. Mikä siinä ei mene perille.

Eihän mihetkään saa orgasmiaan hieromalla naisen klitorista, vai kuinka?

Vierailija
4/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen aikuisviihdesivuilla kun mies nai läpinäkyvästä muovista tehtyä sxinukkea ja sai siemensyöksyn sinne sisään, oikein hidastuksena ja lähikuvana näytettiin.

Mitäpä tästä opimme? No emmepä kyllä yhtään mitään mutta kerroinpa tämän siitä huolimatta.

Vierailija
5/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä nämä kyselijät jo usko, ettei kaikki naiset suinkaan saa yhdynnässä sitä orgasmia. Mikä siinä ei mene perille.

No itse en kyllä ymmärrä sellaista orgasmikeskeisyyttä, että pitäisi tehdä vain sitä mistä orgasmi napsahtaa. Itse nautin seksissä monenlaisesta kosketuksesta, suutelusta, suuseksistä, yhdynnästä, käsillä tekemisestä ynnä muusta. En todellakaan jättäisi pois niitä juttuja, joista en saa orgasmia, jos kuitenkin muuten tykkään niistä. 

Vierailija
6/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meitä ei edes oikeasti kiinnosta naiset, jotka ei saa yhdynnässä.

Vierailija
7/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin erittäin turhautunut. Tykkään kaikista eniten pitkistä seksikerroista, joihin sisältyy myös paljon yhdyntää. Ja se on hieman tylsää, jos mies pystyy vain yhteen kierrokseen. Joten itse en jatkaisi kuvailemasi miehen kanssa. 

Vierailija
8/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näissä yleensä ole ajatuksena, että miehen kaikenlainen kiinnostus loppuu ja kuorsaus alkaa, kun mies on oman orgasminsa saanut. Onneksi minulla on mies, joka välillä hieroo tai nuolee minulle orgasmin ilman että itse edes haluaa yhdyntää, suihinottoa tms. Esim viikonloppuna kun menkat olivat runsaimmillaan.

Vierailija
9/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitä ei edes oikeasti kiinnosta naiset, jotka ei saa yhdynnässä.'

Osasit sitten oikein laajentaa "me" eli meitä ei kiinnosta...upeesti!!!

Meitä naisiakaan ei kiinnosta.. tollaset paskamiehet.

Vierailija
10/10 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin erittäin turhautunut. Tykkään kaikista eniten pitkistä seksikerroista, joihin sisältyy myös paljon yhdyntää. Ja se on hieman tylsää, jos mies pystyy vain yhteen kierrokseen. Joten itse en jatkaisi kuvailemasi miehen kanssa. 

Aivan, ei paljon ehtisi "nauttia"! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi