Haluaisin nähdä palstan sotahullut tosi paikan tullen sotimassa
Kiinnostaisi myös tietää keskimääräisen sotahullun profiili. Keski-ikäisiä mammoja? 60v+ pappoja? Ovatko ollenkaan porukkaa, joka oikeasti edes joutuisi sotimaan?
Kommentit (22)
sellaisia nelikymppisiä kaulapartoja, joilla some-kuvassa hassut silmälasit ja vammainen ilme
Isän mukaan sellaiset menee ensimmäisenä pöydän alle piiloon 😄
Mitä höpötät?! Rambo on kevyttä tavaraa minuun verrattuna.
AP, mitä jos hankkisit työpaikan. Saisit jotain muuta mietittävää, ja tienaisit samalla vähän taskurahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Palstan sotajankkaajat ovat masentuneita ja syrjäytyneitä mielenvikaisia työttömiä, jotka hakevat jännitystä tyhjään elämäänsä sotafantasiavoimaantumisella.
Igor itse on pasifisti ja suuri humanisti. Hänen työnantajansa, Venäjän federaatio se vasta oikea rauhanenkeli onkin.
Vierailija kirjoitti:
AP, mitä jos hankkisit työpaikan. Saisit jotain muuta mietittävää, ja tienaisit samalla vähän taskurahaakin.
Sotajankkaajaluuseri havaittu!
Vierailija kirjoitti:
Palstan sotajankkaajat ovat masentuneita ja syrjäytyneitä mielenvikaisia työttömiä, jotka hakevat jännitystä tyhjään elämäänsä sotafantasiavoimaantumisella.
Teemusta ja Mirjastako puhut? Sopivat kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor itse on pasifisti ja suuri humanisti. Hänen työnantajansa, Venäjän federaatio se vasta oikea rauhanenkeli onkin.
Näetkö mikropenistäsi lainkaan möhömahaltasi?
Vierailija kirjoitti:
Johan 54 v, Ano 58 v, Janus 52 v.
Kosti-Konstantin 47 v, tankki-Leena 69 v.
Minä en. Tervepäiset ihmiset ei halua minkäänlaista sotaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igorin mikropenis jäykistyy, kun hän ajattelee Venäjän federaation presidentin ratsastamassa paidatta siperiantiikerillä.
Hah! etkö tiedä, että kovimpia on jouduttu sitomaan puihin kiinni etteivät karkaisi r /ssän kimppuun?? Notta p e rkele!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igorilla itsellään ei ole möhömahaa. Kaalisopalla ei lihota, ja sitäpaitsi hänen esimiehensä trolli-prikaatissa joka ajelee iigoria säännöllisesti rectumiin, ei pidä möhömahoista. Iigorin tulee pitää linjat kunnossa tai joutuu lihamöykyksi rintamalle.
Sotajankkaajat nyt kovasti provosoituivat ja tulivat iigorettelemaan muita. Miksi itkette venäläisistä, mutta sitten kuitenkin itse selvästi haluatte sotaa näiden kanssa? Eikö venäläisten pitäisi sitten olla ihania, jos heidän kautta pääsette (teoriassa) toteuttamaan sotafantasianne? Sanon teoriassa, koska ette te ole lähtemässä yhtään mihinkään näppäimistönne äärestä.
70-luvulla vasemmisto haukkui veteraaneja sotahulluiksi. Rintamamiehet vastasivat, että hulluksi tuleminen oli yksi monista vaaroista, kun puolustivat demokratiaa ja kristinuskoa, vapaata markkinataloutta ja sananvapautta kommunismin totalitarismilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igorin mikropenis jäykistyy, kun hän ajattelee Venäjän federaation presidentin ratsastamassa paidatta siperiantiikerillä.
iigori se on ukrainalainen natsì-iigorikin, sinäkin olet natsìpelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igorilla itsellään ei ole möhömahaa. Kaalisopalla ei lihota, ja sitäpaitsi hänen esimiehensä trolli-prikaatissa joka ajelee iigoria säännöllisesti rectumiin, ei pidä möhömahoista. Iigorin tulee pitää linjat kunnossa tai joutuu lihamöykyksi rintamalle.
oletko kertonut psykiatrillesi tästä iigorista?