eikö ole miehistä alentavaa kun joutuvat joka päivä kehumaan naistaan kauniiksi jotta ei tule riitaa?
Miehet eivät jaksaisi kuunnella päivääkään, jos heitä alettaisiin samalla tavalla arvioimaan.
Kommentit (21)
Tähän voisi todeta perisuomalaisen lähestymisen.
"Sanoin kerran ja ilmoitan, jos tilanne muuttuu."
En tiedä kuka nainen tuollaista vaatii. Itse tosin kehun miestäni komeaksi lähes päivittäin.
Surkku uhriutuu, kun ei osaa kehua naista ja on saanut siitä palautetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka nainen tuollaista vaatii. Itse tosin kehun miestäni komeaksi lähes päivittäin.
Oletko koskaan kysynyt asiaa häneltä?
Emme incelli enää ihmettele, ettet ole naista saanut. Sen verran iloisesti olet pihalla.
Ei kai kukaan nyt päivittäin mitään kehuja kaipaa. Miehetkin kaipaavat kehuja, joten ei tilanne mielestäni ole edes erilainen.
Jatkuva kehuminen ja lässytys on epäaitoa ja jotenkin vastenmielistä. Mulle riittää että tiedän että mieheni arvostaa mua tällasena kuin olen
Älä kehu naista kauniiksi koskaan. Ikinä.
Ei joudu kehumaan joka päivä. Olet ihan itse keksinyt ton jutun. Koitat sillä saada epäsopua miesten ja naisten välille, tällä typerällä väittämällä.
TOI ON MIELIPIDE
Olen ollut parisuhteessa 54 vuotta. Joskus saattaa varmaan mennä muutama vuosikin ilman kehuja, mutta en kaipaa tyhää sananhelinää. Mut asiat ratkaisevat. Onko tuollainen tyhjä kehuminen edes rehellistä, vai onko se vain mielistelyä?
Eikö ole trollista alentavaa levitellä samaa lantaa jokaikinen päivä
Ei oo kehuttu kertaakaa, eikä oo riidelty kertaakaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Älä kehu naista kauniiksi koskaan. Ikinä.
Sehän vain herättää ajatuksen "voisinkohan sittenkin saada vielä paremman miehen"?
Siis mitä ihmettä? En minä ainakaan vaadi miestäni kehumaan minua kauniiksi. Yhdessä ollaan oltu jo 24 vuotta ja riitoja ei ole ollut.
Kumppanin kehuminen kauniiksi on ihan mukavaa, niin kauan kun se kumppani on oikeasti kaunis.
Mutta silloin se kehuminen muuttuu masentavaksi, kun joudut kehumaan kumppania kauniiksi, vaikka hän ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa elät?
Incel-todellisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain itse kuuluisi vaatijoiden joukkoon. Jos nyt nainen ei ehkä ihan sanallisesti vaadi niin käytäntö kyllä osoittaa että kauneuden kehuminen kannattaa.
Ehkä parisuhteissa on eroja, mutten ole koskaan kokenut tarvetta päivittäiseen kehumiseen eikä siitä ole missään suhteessani tullut riitaa.