Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (477)
Jännä millaista raivoa pelkkä Jeesus-sana herättää ei-uskovissa. Ehkäpä kuitenkin alitajuisesti pelkäätte että kristinusko onkin totta ja kadotus odottaa jokaista joka ei ota Jeesusta vastaan tässä elämässä...
Ei pelota, Jeesus puhuu Raamatussa että armahtaa kenet haluaa, suurin osa ei pelastu, en minäkään koska olen mokannut monta etsikkoaikaani, Jeesus hyvin piilossa. Uskovien syyllistäminen ei auta asiaa tuo vaan lisää painetta ja stressiä.
On kaksi eroa, uskovainen tai uskossa. Uskovaiset ovat kaikki suurinpia narsisseja ja oman edun tavoittelijoita myös ahdasmielisiä ja oman uskontonsa kiillottavia tekopyhiä kirkossa etupenkissä istuvia että kakki näkisivät heidän pyhyyden. Pyhän Uskon omaava iihminen on aivan vasta kohta kaikkeen edelliseen. Kun usko asuu sydämmessä ei ole tarvetta pöyhkeillä on huomaava toisia kohtaan ei kerskaa saavutuksillaan ja se pyhä rakkaus näkyy sen oikean uskon omaavan kasvoilla. Minä en ole se oikea uskova kun kerron tätä tarinaa niin monta etsikkoaikaa on mennyt ohi joita minulle on tarjottu... luulen ettei minua enää kutsuta joten helvetti odottaa ja tunnen kaikki ne kymmenen käskyä jotka olen rikkonut.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Sinun ei tarvitse odottaa jotain etsikkoaikaa tai miettiä, miten olet ne käyttänyt. Voit tehdä muutoksia elämääsi milloin tahansa. Ei ole olemassa mitään uskovaisia ja uskossa olevia ja eroa niiden välillä. Jokaista ihmistä arvioidaan sen perusteella, miten hyvin hän on onnistunut Jumalan tahdon noudattamisessa teoillaan, sanoillaan ja ajatuksillaan. Sillä ei ole merkitystä, mitä ihmiset uskottelevat itselleen (esim. että uskottelee itselleen uskon asuvan sydämessään).
Vierailija kirjoitti:
Jännä millaista raivoa pelkkä Jeesus-sana herättää ei-uskovissa. Ehkäpä kuitenkin alitajuisesti pelkäätte että kristinusko onkin totta ja kadotus odottaa jokaista joka ei ota Jeesusta vastaan tässä elämässä...
Sillä ei ole mitään merkitystä, että uskottelee itselleen ottaneensa Jeesuksen vastaan. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.
Jokaisen tulisi pysähtyä miettimään, millä tolalla omat ikuisuusasiat ovat.
Jeesus on ainoa tie Taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskominen ei tietenkään muuta sitä, että maailmassa on paljon sellaista, jota on syytäkin pelätä. Uskominen auttaa kuitenkin kestämään sitä ja pelastava usko auttaa siten, että maailmasta saattaa päästä parempaan paikkaan."
Huumeiden käyttökin auttaa tuohon, mutta en suosittele sitäkään yhtään sen enempää kuin mihinkään hihhulointiin hurahtamistakaan.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.Haista vaikka likainen vịttu.
Outo haistattelu. Oletko suomalainen?Eipä taida kuulua sinulle hevonvitunkaan vertaa.
Vaikuttaa siltä, ettet ole.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä nyt ei liene väliä miltä jokin asia mielenvikaiselle vaikuttaa.
Miksi väität minun olevan mielenvikainen?
Se on ilmeistä kirjoitustesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään tuntemuksia. Sen sijaan autistivajukin lailla idiootteina jankuttavat uskistollerot nostattaa kieltämättä kierroksia.
Ikävä ajatus mutta enpä voi tehdä mitään asialle. Jos on olemassa jumala joka rankaisee minua siitä etten tiennyt hänen olevan olemassa niin kaipa se on väistämätöntä. Mitä minä voin asialle tehdä? Huijata kaikkitietävää Jumalaa teeskentelemällä uskovaa?
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Sinun ei tarvitse odottaa jotain etsikkoaikaa tai miettiä, miten olet ne käyttänyt. Voit tehdä muutoksia elämääsi milloin tahansa. Ei ole olemassa mitään uskovaisia ja uskossa olevia ja eroa niiden välillä. Jokaista ihmistä arvioidaan sen perusteella, miten hyvin hän on onnistunut Jumalan tahdon noudattamisessa teoillaan, sanoillaan ja ajatuksillaan. Sillä ei ole merkitystä, mitä ihmiset uskottelevat itselleen (esim. että uskottelee itselleen uskon asuvan sydämessään).
Et tunne Raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.
Typerä uskomus. Helvetin olemassaolo ei riipu siitä, uskotko sinä Helvetin olemassaoloon vai et. Raamattu on yksiselitteinen: "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan." (Joh. 3:17-18)
Tämän Raamatunkohdan selitys on, että vain henkilökohtainen usko Jeesukseen antaa mahdollisuuden siihen, että Jeesus armahtaa synnit. Ne, jotka eivät usko Jeesukseen, sulkevat itsensä armon ulkopuolelle.
Tämän maailman jumala (hebr. ha satan) tekee kaikkensa, jotta ihmiset eivät näkisi totuutta, vaan eläisivät tyytyväisinä elämäänsä ja joutuisivat kadotukseen. Hyvin näyttää toimivan tällä palstalla. Valitettavasti.
No eipä juuri kun se nyt on itsestään selvää että jiutuu helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pelottavaa siinä matkassa on, jos ei koskaan pääse perille? 🤔
Niimpä, jos se matka kestää ikuisesti ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä, että uskottelee itselleen ottaneensa Jeesuksen vastaan. Pelastava usko on sitä, että uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Poika eli uskoo, mitä hän sanoo eli noudattaa tai pyrkii noudattamaan hänen opetuksiaan.
Uskovaiset kyllä pyrkivät mutteivat noudata, eli ovat tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä nyt ei liene väliä miltä jokin asia mielenvikaiselle vaikuttaa.
Miksi väität minun olevan mielenvikainen?
Se on ilmeistä kirjoitustesi pohjalta.
Oletko miettinyt, mitä sinusta välittyy kirjoitustesi perusteella?
Ei, en ole matkalla helvettiin koska en vihaa kanssakulkijoita eli nähdäkseni osaan noudattaa joitain hyviä oppeja.
Jos kannat vihaa sydämessäsi se manifestoituu syöväksi kehossasi ja mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään tuntemuksia. Sen sijaan autistivajukin lailla idiootteina jankuttavat uskistollerot nostattaa kieltämättä kierroksia.
Eri
Tiesitkö, että voit milloin tahansa lopettaa kommenttien lukemisen, jos et halua enää lukea niitä?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulisi pysähtyä miettimään, millä tolalla omat ikuisuusasiat ovat.
Jeesus on ainoa tie Taivaaseen.
Jeesusko sen taivaan yksin teki? Ei hän mikään "alhainen" portinvartija sentään ole.
Luepa huviksesi Tommy Hellstenin uusin kirja, hän lohduttautuu varsin omituisilla tavoilla ja ajatuksilla.
Eikä tuo sinun toivomuksesi tulisesta pätsistä Putinille mitenkään kristillistä näkemystä paranna, olet samaa sarjaa kuin Ahvenanmaan taannoinen pappi.