Oma sähkösopimus 6 snt/kWh
40 neliön yksiö kaukolämmityksellä. Sähkölasku noin 19€/kk siirtoineen vaikka pelitietokone päällä jatkuvasti.
Mitenkä teillä? Omakotitalo sähkölämmityksellä ja minun sähkölasku ei riitä edes teidän siirtomaksua kattamaan? Ai teillä on vielä pörssisähkökin... voi voi. Kai muistatte huutaa hallitusta apuun? Tirsk.
Kommentit (14)
Kuuluuko kaukolämmitys sun vuokraan ap?
Mikä sun vuokra on? Tai yhtiövastike?
En ole kymmeneen vuoteen maksanut yli 5 snt keskihintaa pörssisähköllä. Nykyisellään pelkkä sähkö n.5€/kk koska ei edes kk maksua.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vuokra on 350€/kk.
Kaukolämpöhän maksaa vähän kaupungista riippuen luokkaa 10snt/kWh ja hyvät kuukausimaksut päälle.
Pelitietokone ei paljoa virtaa vie. Jos vertaa 20 vuotta sitten.
Kerrostalokämppä kaukolämmöllä kolmio, vehkeet ja pelikoneet. Perhe ja tarpeeksi iso palkka.
Mut on aika huono trollaus. Verrata omakotitaloa yksiöön.
Kesäkuu maksoi 3 euroa. Siirto 15 euroa.
Tammikuu tulee maksamaan 20 euroa ja siirto 18. Sähköä tietysti kuluu tammikuussa vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun vuokra on? Tai yhtiövastike?
Mulla sama koko rivitaloyksiö kaukolämpö ja vastike+vesi+sähkö+autopaikka+kotivakuutus on 285€/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vuokra on 350€/kk.
Silti vielä ilkeät kuitata kela ja sossutuet. Pelaat vaan kaiket päivät tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla 7 senttiä kWh
V ittu mikä spede 🤣🤣
Just vaihdoimme 6 cnt määrikseen sähkölämmitteisessä okt:ssa kun on samaa luokkaa kuin mitä pösällä viimeiset 4v. Yhtään korkeampi määris ei kannattaisi meillä.
Kohtuullista on ollut kuluneet vuodet - siirtoineen, veroineen ja perusmaksuineen n 153e/kk lämmitys + käyttösähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vuokra on 350€/kk.
Huh, meillä okt:n kaikki asumiskulut saman verran!
Vierailija kirjoitti:
Just vaihdoimme 6 cnt määrikseen sähkölämmitteisessä okt:ssa kun on samaa luokkaa kuin mitä pösällä viimeiset 4v. Yhtään korkeampi määris ei kannattaisi meillä.
Kohtuullista on ollut kuluneet vuodet - siirtoineen, veroineen ja perusmaksuineen n 153e/kk lämmitys + käyttösähkö.
Mistä saa nyt 6 snt määräaikaisen ilman kulutusvaikutusta?
Minulla 7 senttiä kWh