IS: Trump vaatii Stubbilta miljardin euron maksua
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011758711.html
Maksua vastaan pääsisi komissioon joka päättää mm. Gazan tulevaisuudesta. Maksamatta jättämisen seurauksena jäisi pois myös pääsy Trumpin puheille.
Se niistä golf-reissuista, joilla luultiin manipuloitavan "harmitonta vanhaa papparaista". Toisin kävi. Näkee meidätkin pelkkänä kävelevänä rahapussina.
Kommentit (123)
Trumpetti pistää Gazaan luksushotellia pystyyn ja tarttee siihen rahaa. Trumpin pojat ja Saudi-Arabian miljardöörit omistaa rakennusfirmat, nuo ns ovimaksut menee heidän tililleen.
Hotlat siis maksaa muut ja omistaa Trumpin pojat. Palkkioksi osallistumiselta saa kutsun avajaisiin ja selfien.
Arvaanko oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun suomessakin on tämmöisiä palstarunk kareita, jotka fanittaa trumpia, ja luulevat että tuo ukko parantaa 40-vuotiaan luuseriukon elämää. Aina saa nauraa!
No siis äärioikeistolaisia yhdistää keskimääräistä paljon matalampi älykkyys, heikko koulutus, niukka sivistys, tunne-elämän ongelmat, heikko itsetunto, sosiaalinen syrjäytyneisyys, rikostaipumus johtuen kaikista edellisistä ja sokerina pohjalla: miessukupuoli.
Mun käy näitä sääliksi, niin vaarallisia kuin nämä voivat meille normaaleille ollakin.
Mä en kyllä sääli noita luusereita tippaakaan, Suomessa saaneet kaikki mahdollisuudet pärjätä. Kaikki häpeää noita, äitikin, vaikkei ääneen sanokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen Trumppi voi kiristää Suomea tariffeilla jos ei makseta 😁
Tuhannen kerran: kuluttujat maksavat tariffit, eivät mashantuojat... Tässä tapauksessa amerikkalaiset siis maksavat enemmän.
Osaa nekin lakata kuluttamasta, kuten suomalaiset. Lapsellista kuvitella, että he jatkavat samaan malliin yhä kalliimpien tuotteiden ostamista meiltä.
Luuletko että siellä köyhät ostelee eurooppalaisia merkkituotteita?
Suomi vie Yhdysvaltoihin erityisesti
elintarvikkeita (maitotuotteita, lihaa, kalaa, juomia, makeisia), koneita ja laitteita (kuten metalleja ja terästuotteita), sekä kemikaaleja ja metsäteollisuuden tuotteita.
Vain elintarvikevienti voi hiukan hyytyä, mutta noita muita he ostavat joka tapauksessa saadakseen oman tuotantonsa pysymään käynnissä. Ja maksavat sen kalliimman hinnan. Mitä sä panikoit, lapsonen?
Muistaako joku vielä miten Trump mainosti vaaleissa itseään korruption vastaisena😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun suomessakin on tämmöisiä palstarunk kareita, jotka fanittaa trumpia, ja luulevat että tuo ukko parantaa 40-vuotiaan luuseriukon elämää. Aina saa nauraa!
No siis äärioikeistolaisia yhdistää keskimääräistä paljon matalampi älykkyys, heikko koulutus, niukka sivistys, tunne-elämän ongelmat, heikko itsetunto, sosiaalinen syrjäytyneisyys, rikostaipumus johtuen kaikista edellisistä ja sokerina pohjalla: miessukupuoli.
Mun käy näitä sääliksi, niin vaarallisia kuin nämä voivat meille normaaleille ollakin.
Tässäpä se on, pähkinänkuoressa. Ja nuo luuserit oikeasti, vinkuvat päivittäin ja väittävät, että naiset valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä sääli noita luusereita tippaakaan, Suomessa saaneet kaikki mahdollisuudet pärjätä. Kaikki häpeää noita, äitikin, vaikkei ääneen sanokaan.
Arvostan mielipidettäsi ja olen samaa mieltä, vaikka samalla heitä säälinkin. Asiat eivät ole yksioikoisia, vaikka persut ja magat ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan mielipidettäsi ja olen samaa mi
No tietenkään ei ole yksioikoisia, mutta varmaan maailman kiittämättömimpiä nuo luuserit. Ja joo, sota vaikuttaa ym kolmannessa polvessa, mutta näiltä luusereilta ei oikeasti vaadita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo ovimaksu olisi tarkoitus käyttää ?
Trumppi päättää siitä. Ei kuulu poikasille.
Mutta onkohan tuo ukko enää edes ekaluokkalaisen tasolla järjen juoksussa.
Muistaako joku vielä miten Trump mainosti vaaleissa itseään korruption vastaisena😅
ryssssän rahalla ja tuella
https://www.reuters.com/world/us/russias-prigozhin-admits-interfering-u…
"No tietenkään ei ole yksioikoisia, mutta varmaan maailman kiittämättömimpiä nuo luuserit. Ja joo, sota vaikuttaa ym kolmannessa polvessa, mutta näiltä luusereilta ei oikeasti vaadita mitään."
Mutta ku naiset lähtee, mutta ku äippä ei anna löpöä, mutta ku, mutta ku, mutta ku!
Eikös Stubb julkisesti haukkunut Trumpia aikoinaan. Nyt haukkui uudestaan Eurooppalaisten johtajien kanssa. Ja nyt tämä. Kannattaisiko ottaa täysin neutraali kanta heti ekojen haukkumisten jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuonkin voisi pillulla maksaa. Taitaa kaverilla olla vähän sitä taustaakin että kelpaa.
Kyllä stuppikin kelpaa, sehän on bi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi sinänsä ihan hyvä juttu olla mukana jotta suomi saataisiin "kartalle" ja isojen poikien kanssa hengaamaan, en itse istuisi kommissiossa jos Putin on mukana tosin. Jos Putin on poissa tosta niin hyväksyisin. Nyt on aika ottaa kiinni raketin pyrstöstä tässä vallitsevassa maailmantilanteessa.
Täytyy ehkä muistuttaa ihmisiä siitä että miljardi euroa on oikeastaan aika vähän, tiedättekö kuinka monta miljardia euroa suomi on lähettänyt afrikkaan kehitysapuna kaikki nämä vuodet? summa ei ole mitään verrattuna siihen.
Trumpin suunnittelema isojen poikien hengailu näyttää vähän siltä että on parempi kysyä mahdollisimman kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Trump hallinnoi sitä. Oikeesti. 😀
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti luulin että tämä aloitus oli vitsi mutta oikeasti leuka putosi kun luin uutisen.
Elämmekö me jossain vääntyneessä todellisuudessa tällä hetkellä???
Samanlainen tunne. Välillä ihmettelee, onko tämä jotain unta. Välillä ihmettelee, onko tää kaikki jotain trollausta.
Oliskin.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ EROA ON TRUMPILLA JA PUTIINILLA?
toinen hamuaa maata ja toinen rahaa muuten samanlaisia pas--housuja
Siis ei mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Pahin asia tuossa on, että Putte on myös kutsuttu. Muuten tuo voisi melkein toimia.
Ja Lukashenka
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulisit koska trumppi hallinnoi niitä rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Väärin, ap. Herra Trump vaatii noin miljardi dollaria, ei euroa.
Same difference vai ootko sitä mieltä, että se paljonkin asiaa auttaa?
Nämä hökelöt some-tekstaripäättäjät tulee tyyriiksi. Tosin presidentti-alex on edullinen, ainakin vielä, verrattuna pm-sannaan jonka tekstarilla meni 6 miljardia verorahaa kankkulan kaivoon.