Haluaisin löytää uuden rakkauden. Olen vastikään eronnut rakkaudettomasta suhteesta
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Et halua silloin löytää uutta rakkautta, vaan haluaisit löytää rakkauden.
Totta. Itse kyllä rakastin. T. Ap
Lähes mistä vain. Kannattaa pitää silmät ja mieli avoinna.
Minä olen löytänyt aikoinaan opintojen parista, ravintolasta, kavereiden kautta, netistä ja kerran jopa lentokoneesta.
Minä löysin omani tinderistä. Vaikka sitä paljon parjataan (osin toki syystäkin) niin on siellä kaikkien salaseuran hakijoiden ja munakuvien lähettelijöiden seassa myös oikeasti hyviäkin tyyppejä. Pitää vaan osata tunnistaa ne (yksi vinkki, että vakavissaan etsivillä tyypeillä on kiva profiiliteksti ja asialliset kuvat) ja vetää vasempaan kaikki hyypiöt.
En ole koskaan tavannut toista yhtä rakastavaa, hellää ja huomioonottavaa miestä kuin nykyiseni, vaikka mullakin oli ennakkoajatus, että tinder on pelkkä lihatiski josta ei varmaan mukavaa miestä löydy.
Ei ole löytynyt. Olen kohta viisi vuotta ollut yksin rakkaudettoman suhteen jälkeen. Mutta olen pikkuhiljaa oppinut rakastamaan itseäni enemmän ja enemmän. Se on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä
Täältäpä hyvinkin, tänään menossa.
M50
Mun lähipiirissä ihmiset on löytäneet puolisonsa joko nuorena opiskelujen kautta tai sitten myöhemmin harrastuksista tai deittiapeista.
Et halua silloin löytää uutta rakkautta, vaan haluaisit löytää rakkauden.