Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri rakkaus jäi kokematta

Vierailija
19.01.2026 |

Katsoin tuota wall e animaatiota mikä on osittain rakkaustarina. Tunsin kaipuuta ja haikeaa kipua sydämessä koska en saanut kokea suurta rakkautta elämässä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? 

Vierailija
2/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? 

Olen pian 41 vuotias mies. Älä sano että vielä on aikaa. Olen pettynyt liikaa enkä jaksa enää edes etsiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on hetki siihen, että saamme lähes aidon naisen tuntuiset seksirobotit. Älä luovu vielä toivosta, veliseni.. saamme pian jotain bionaista parempaa. 

Vierailija
4/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on hetki siihen, että saamme lähes aidon naisen tuntuiset seksirobotit. Älä luovu vielä toivosta, veliseni.. saamme pian jotain bionaista parempaa. 

Aamen veli👍👍

Vierailija
5/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Sama tilanne täällä. Mulla on vieläpä haaveena lapsi, joka aika isosti linkittyy tuohon kumppanin löytymiseen.

Vierailija
6/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on suuri rakkaus elämässä, mitä salakieltä tää taas ompi

Vierailija
7/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on hetki siihen, että saamme lähes aidon naisen tuntuiset seksirobotit. Älä luovu vielä toivosta, veliseni.. saamme pian jotain bionaista parempaa.  Se voi purra leuat yhteen pahalla hetkellä ja antaa vielä jonkin oikosulunkin, ei semmoseen tohdi kajota

Vierailija
8/8 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitopurkki korvaa fleshlightin ja Asa Akiran, kukaan ei epäile edes mitään jos ostat maitopurkin kaupasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi