Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S: Helmi Loukasmäen isä on todella nuorekas viisikymppinen mutta mitä hän ajattelee Dannysta?

Vierailija
19.01.2026 |

IS: Helmi Loukasmäen isä on todella nuorekas viisikymppinen - mutta mitä hän ajattelee Dannysta? - Como.fi https://share.google/FsG3SDh09OcypSUsZ

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, isä toteaa.

Vierailija
2/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tennareissa ja farmariasussa 35-vuotiaasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, isä toteaa.

Ihana isä.

Vierailija
4/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä voi ajatella jos vävy on noin 30 vuotta vanhempi kuin itse

T: Helmen isä

Vierailija
5/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttuneempi herrasmies on usein nuorten tsirpuloiden mielessä.

Vierailija
6/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että tuossa porukassa on edes yksi nuorekkaan näköinen.

Vierailija
7/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helmiä sioille?

Vierailija
8/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mitään sellaista jonka voi ääneen sanoa.

Vierailija
9/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihan kauhea juttu vanhemmille. Sitä toivoo että oma lapsi olisi onnellinen ja löytäisi paikkansa maailmassa. Ei mitään vanhaa hyväksikäyttäjäukkoa pyörimään nurkille. Armin kohtalon tuntien olisin ihan kauhuissani.

Vierailija
10/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, eipä tarvi itse elättää isoa lasta, jolle ei opiskelut ja työnteko maistu.

Vierailija
11/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vuotensa antaa tuolle. Tulee katkera akka, kun tajuaa kohtalonsa.

Vierailija
12/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ihan kauhea juttu vanhemmille. Sitä toivoo että oma lapsi olisi onnellinen ja löytäisi paikkansa maailmassa. Ei mitään vanhaa hyväksikäyttäjäukkoa pyörimään nurkille. Armin kohtalon tuntien olisin ihan kauhuissani.

Helmi taitaa olla ystävä ja hoitaja joten rauhoitu.

Vierailija
13/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa tuossa Danny&Helmi -yhdistelmässä on. 

Joo, jokainen saa olla tavallaan onnellinen ja jokainen viehättyy eri asioista. Eihän sitä tiedä vaikka itsekin päädyn yhteen ihan erilaisen miehen kanssa kuin olen ajatellut.

Mutta. Ikäero on jo todella suuri. Helmillä ei ole omia tuloja eikä oikein mitään suunnitelmaa. Yrittää laulaa, mutta ura olisi jo käynnistynyt Dannyn suhteilla jos sellaista olisi odotettavissa. Näyttävät yhdessä jopa söpöiltä mutta jotain karmivaa tuossa on.

Vierailija
14/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika selvisi jotenkin tuosta kuviosta ulos, ja hyötyi ammatillisestikin. Kova muija. Mutta ei silläkään ole vielä miestä ja perhettä. Tai en tiedä, haluaakokaan. Koiran kanssa elelee. Se kertoo yleensä siitä, että haluaa luotettavan kumppanin, mutta ei sellaista löydä. On se kovaa tuo lahjakkaan naisen elämä.

Vierailija
15/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa tuossa Danny&Helmi -yhdistelmässä on. 

Joo, jokainen saa olla tavallaan onnellinen ja jokainen viehättyy eri asioista. Eihän sitä tiedä vaikka itsekin päädyn yhteen ihan erilaisen miehen kanssa kuin olen ajatellut.

Mutta. Ikäero on jo todella suuri. Helmillä ei ole omia tuloja eikä oikein mitään suunnitelmaa. Yrittää laulaa, mutta ura olisi jo käynnistynyt Dannyn suhteilla jos sellaista olisi odotettavissa. Näyttävät yhdessä jopa söpöiltä mutta jotain karmivaa tuossa on.

Creepy

Vierailija
16/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten saa seurustella nuorten miesten kanssa?

Vierailija
17/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armihan kertoi aikoinaan, kuinka Danny ei antanut hänen käydä ikäistensä miesten kanssa ulkona treffeillä tai elokuvissa. Vahti ja rajoitti. Mutta itse ei suostunut jättämään vaimoaan.

Vierailija
18/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta vaikea lähteäkään, jos ei ole omaa asuntoa, ammattia tai koulutustakaan. Ja vielä uskoo toisen manipulointia, että kyllä susta tähti tulee, huippulaulaja.

Oman ikäisensä miehet nauraa ja pelkää sua.

Jos olisin tuossa tilanteessa, hakisin salaa opiskelemaan.

Vierailija
19/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaako Danny palkkaa ja eläkettä?

Vierailija
20/25 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku tunnepuolen riippuvuus Dannyyn. Kyllä kai hän normaalit opintotuet saisi jos opiskelisi jotain. Toki nykyään pitää käydä vielä töissäkin lisäksi. Mutta varmaan Danny sekoittanut pään niin ettei edes tiedä mikä kiinnostaa. 

Ja kehtaako julkkiksena edes lähteä mihinkään perustyöhön? Mulla ei ollu nuorena ongelmaa siivota yms työkseni, mutta miltä julkkiksesta tuntuu seisoa jossain mäkkärin tiskin takana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi