S: Helmi Loukasmäen isä on todella nuorekas viisikymppinen mutta mitä hän ajattelee Dannysta?
IS: Helmi Loukasmäen isä on todella nuorekas viisikymppinen - mutta mitä hän ajattelee Dannysta? - Como.fi https://share.google/FsG3SDh09OcypSUsZ
Kommentit (25)
Meneekö tennareissa ja farmariasussa 35-vuotiaasta?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, isä toteaa.
Ihana isä.
Mitä sitä voi ajatella jos vävy on noin 30 vuotta vanhempi kuin itse
T: Helmen isä
Varttuneempi herrasmies on usein nuorten tsirpuloiden mielessä.
Kiva että tuossa porukassa on edes yksi nuorekkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei helmiä sioille?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mitään sellaista jonka voi ääneen sanoa.
Oikeasti ihan kauhea juttu vanhemmille. Sitä toivoo että oma lapsi olisi onnellinen ja löytäisi paikkansa maailmassa. Ei mitään vanhaa hyväksikäyttäjäukkoa pyörimään nurkille. Armin kohtalon tuntien olisin ihan kauhuissani.
Toisaalta, eipä tarvi itse elättää isoa lasta, jolle ei opiskelut ja työnteko maistu.
Parhaat vuotensa antaa tuolle. Tulee katkera akka, kun tajuaa kohtalonsa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihan kauhea juttu vanhemmille. Sitä toivoo että oma lapsi olisi onnellinen ja löytäisi paikkansa maailmassa. Ei mitään vanhaa hyväksikäyttäjäukkoa pyörimään nurkille. Armin kohtalon tuntien olisin ihan kauhuissani.
Helmi taitaa olla ystävä ja hoitaja joten rauhoitu.
Jotain outoa tuossa Danny&Helmi -yhdistelmässä on.
Joo, jokainen saa olla tavallaan onnellinen ja jokainen viehättyy eri asioista. Eihän sitä tiedä vaikka itsekin päädyn yhteen ihan erilaisen miehen kanssa kuin olen ajatellut.
Mutta. Ikäero on jo todella suuri. Helmillä ei ole omia tuloja eikä oikein mitään suunnitelmaa. Yrittää laulaa, mutta ura olisi jo käynnistynyt Dannyn suhteilla jos sellaista olisi odotettavissa. Näyttävät yhdessä jopa söpöiltä mutta jotain karmivaa tuossa on.
Erika selvisi jotenkin tuosta kuviosta ulos, ja hyötyi ammatillisestikin. Kova muija. Mutta ei silläkään ole vielä miestä ja perhettä. Tai en tiedä, haluaakokaan. Koiran kanssa elelee. Se kertoo yleensä siitä, että haluaa luotettavan kumppanin, mutta ei sellaista löydä. On se kovaa tuo lahjakkaan naisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tuossa Danny&Helmi -yhdistelmässä on.
Joo, jokainen saa olla tavallaan onnellinen ja jokainen viehättyy eri asioista. Eihän sitä tiedä vaikka itsekin päädyn yhteen ihan erilaisen miehen kanssa kuin olen ajatellut.
Mutta. Ikäero on jo todella suuri. Helmillä ei ole omia tuloja eikä oikein mitään suunnitelmaa. Yrittää laulaa, mutta ura olisi jo käynnistynyt Dannyn suhteilla jos sellaista olisi odotettavissa. Näyttävät yhdessä jopa söpöiltä mutta jotain karmivaa tuossa on.
Creepy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi taitaa olla ystävä ja hoitaja joten rauhoitu.Miksei sitten saa seurustella nuorten miesten kanssa?
Armihan kertoi aikoinaan, kuinka Danny ei antanut hänen käydä ikäistensä miesten kanssa ulkona treffeillä tai elokuvissa. Vahti ja rajoitti. Mutta itse ei suostunut jättämään vaimoaan.
Onhan tuosta vaikea lähteäkään, jos ei ole omaa asuntoa, ammattia tai koulutustakaan. Ja vielä uskoo toisen manipulointia, että kyllä susta tähti tulee, huippulaulaja.
Oman ikäisensä miehet nauraa ja pelkää sua.
Jos olisin tuossa tilanteessa, hakisin salaa opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi taitaa olla ystävä ja hoitaja joten rauhoitu.
Maksaako Danny palkkaa ja eläkettä?
Varmaan joku tunnepuolen riippuvuus Dannyyn. Kyllä kai hän normaalit opintotuet saisi jos opiskelisi jotain. Toki nykyään pitää käydä vielä töissäkin lisäksi. Mutta varmaan Danny sekoittanut pään niin ettei edes tiedä mikä kiinnostaa.
Ja kehtaako julkkiksena edes lähteä mihinkään perustyöhön? Mulla ei ollu nuorena ongelmaa siivota yms työkseni, mutta miltä julkkiksesta tuntuu seisoa jossain mäkkärin tiskin takana?
Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, isä toteaa.