Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään tietokoneet on ihan sekunda kamaa.

Vierailija
18.01.2026 |

Olen vuoden aikana ostanut kaksi läppäriä ja nämä hajoo ihan noin vaan. Edellisestä läppäristä irtosi nämä kirjain nappulat ja tästä millä kirjoitan niin antaa yhden kirjaimen sijaan kaksi kirjainta joten joudun koko ajan korjaamaan sitä mitä kirjoitan. 500 euron läppärit ei kestä 2 vuotta kauempaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta fisherpricelelujen sijaan mäkki. Toimii monta monta vuotta. 

Vierailija
2/5 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on noin paljon ongelmia näppäimistöjen kanssa niin kannattaa katsoa peiliin. Se jos joku/jotkut näppäimet ei toimi kunnolla johtuu lähes aina siitä että sä olet sotkenut sen näppäimistön, ja se jos kirjaimet irtoo johtuu lähes aina siitä että joku ulkoinen voima on irrottanut ne näppäimet.

Tai vaihtoehtoisesti osta erillinen näppäimistön niin että kun sä hajotat sen sä voit vaihtaa toiseen ilman että joudut uusimaan koko konetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joo käyttää erillistä näppäimistöä jos ne noin hajoaa.

Ite ostin kuusi vuotta sitten käytetyn mäkin, käy ja kukkuu.

Vierailija
4/5 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin paljon ongelmia näppäimistöjen kanssa niin kannattaa katsoa peiliin. Se jos joku/jotkut näppäimet ei toimi kunnolla johtuu lähes aina siitä että sä olet sotkenut sen näppäimistön, ja se jos kirjaimet irtoo johtuu lähes aina siitä että joku ulkoinen voima on irrottanut ne näppäimet.

Tai vaihtoehtoisesti osta erillinen näppäimistön niin että kun sä hajotat sen sä voit vaihtaa toiseen ilman että joudut uusimaan koko konetta.

Aiempaan viestiini vielä lisäyksenä: Jos näppäimen painallus toistuu kaksi kertaa sitä voi yrittää korjata ohjelmallisesti. Windowsin asetuksista "Keyboard" -> "Filter Keys". Mulla on käytössä englanninkielinen Windows niin että mä en tiedä miten noin olisi nimetty suomenkielisessä.

Vierailija
5/5 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pentiumit oli kovaa rautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme