Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa suhteellisen yksinäisenä mennä naimisiin koska minun puoleltani ei juhliin tule kuin muutama hassua sukulaista.

Vierailija
18.01.2026 |

Ystäviä minulla on hurjat 3 kappaletta ja se tässä hieman ahdistaa kun tulevalla rouvalla on ystäviä vaikka muille jakaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä olet sitten edes onnistunut pääsemään tuohon tilanteeseen? Oletan että nainen on viehättävä koska viehättävävillä niitä ystäviä on tsiljoona.

Yleensä naiset preferoivat miestä jolla on laaja sosiaalinen status.

Vierailija
2/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, kutsutte juuri ne kenet haluatte, jos joku alkaa ihmettelemään se on heidän ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä olet sitten edes onnistunut pääsemään tuohon tilanteeseen? Oletan että nainen on viehättävä koska viehättävävillä niitä ystäviä on tsiljoona.

Sinulla incel tulee olemaan tiukat ajat jos jatkat tuolla ajatusmaailmalla.

Vierailija
4/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois. Olet sentään löytänyt ilmeisesti hyvän naisen ja pääsemässä naimisiin, toisin kuin lukuisat katkerat incelit. Keskity tulevaan vaimoon ja nauti juhlapäivästä.

Vierailija
5/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolme oikeaa ystävää on mun mielestä jo tosi hyvin :) Mulla ei ole yhtään ja siinä oikea syy, miksi en halua häitä.. voisin mennä naimisiin maistraatissa ja siitä syömään siten, että juhlimassa vanhemmat ja sisarukset , mutta mies haluaa oikeat juhlat. Hänellä on kavereita ketä kutsua. 

Vierailija
6/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin pääsee ilman tuttavia/kavereita/ystäviä ja sukulaisia. Maistraatti on se paikka.

Vierailija
7/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla incel tulee olemaan tiukat ajat jos jatkat tuolla ajatusmaailmalla.

En tiedä yhtään kaunista naista jolla ei olisi laajaa ystäväpiiriä. 

Vierailija
8/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän häihin ei ollut edes ystäviä kutsuttu, siitä huolimatta, että kummallakin on niitä joitakin. 

Vierailija
9/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, kutsutte juuri ne kenet haluatte, jos joku alkaa ihmettelemään se on heidän ongelmansa.

Hohhoijjaa taas näitä kommentteja. Sama kuin sanoo kiusatulle, että älä välitä niistä kiusaajista, heillä on itsellään ongelmia. Hirveästi varmaan muuttaa tilannetta tai lopettaa kiusaamisen.

Vierailija
10/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin muutama hassua sukulaista kuin monta pönöttävää. 

Vierailija
11/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comparison is the thief of joy. Et sinä tuota stressaisi jos et jostain olisi saanut sitä mallia, että häissä täytyy olla suuri väkijoukko.  Se ei ole mikään totuus vaan malli muiden joukossa.

Vierailija
12/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nykyään vihitään kirkon piirissä. Oon seurannut vihittyjä palstaa, niin vuodessa joku pari kolme on vihitty.

Nykyään on maistraatti se vihkimispaikka suurimmalla osalla.

Vierailija
13/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin pääsee ilman tuttavia/kavereita/ystäviä ja sukulaisia. Maistraatti on se paikka.

Juuri näin. Kirkossakin voi vihkiä ilman tuttavia/ystäviä ja sukulaisia. 

Vierailija
14/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kirkollisestikin vihkiä, vaikka kirkossa, jos ei maistraatti sovi, ihan todistajien läsnäollessa. Vaikka vanhemmat. Tai sisarukset. Yksi ystävä molemmilta. Vahtimestari.

Vierailija
15/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama "ongelma". Minulla ei ole nykyään enää läheisiä kavereita kuin tyyliin yhden käden sormilla laskettava määrä. Avovaimolla taas paljon enemmän. Hän haluaisi naimisiin ja olen sanonut, että jos joskus mennään, niin maistraatissa muutaman todistajan läsnäollessa. Ota tai jätä.

Vierailija
16/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatissa vihille eikä ensimmäistäkään tuttua paikalla, todistajat virastosta. Naimisissa 35 vuotta. 

Vierailija
17/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen mitä sinulla on, eli ystävät ja pieni suku. Älä murehdi sitä mitä sinulla ei ole. Ei se laaja piirikään aina herkkua ole ja ei aina niin läheisiäkään, ehkä jollekin jopa kulissi.

Vierailija
18/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisosi vieraat paremman näköisiä ja pukeutuvat paremmin? Oletko kateellinen?

Vierailija
19/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se itsellänikin olisi, tosin ei ole sitä sukuakaan, ei edes lapsuuden perhettä. Kumppani kosi puolileikillä uutenavuotena ja silloin naureskeltiin, että häät olisivat sitten käytännössä kumppanini sukujuhlat. Toki, jos tästä oikeasti naimisiin menemme, se tapahtuu maistraatissa ilman mitään juhlallisuuksia.

Vierailija
20/25 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ap on tavannut tulevan rouvansa, vai haaveiletko vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme