Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys heille jotka ovat sairaalassa töissä.

Vierailija
18.01.2026 |

Tilanne. Eilen eräs mies kaatui ja löi päänsä pahasti. Tuli verta ja soitin lanssin. Mies vietiin sairaalaan. 

Jos jää vaivaamaan, että miten hän voi niin miksi sitä ei voida kertoa jos soittaa? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänen terveytietonsa ovat hänen yksityisasiansa.

Vierailija
2/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska asia ei kuulu sinulle mitenkään. Ihmisillä on lain suoma oikeus yksityisyyteen ja tietosuoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska asia ei kuulu sinulle mitenkään. Ihmisillä on lain suoma oikeus yksityisyyteen ja tietosuoja. 

Tottakai! Ymmärrän täysin, että laki sitä ja tätä. Sitä vain hain takaa, että kun hoidat itse ihmistä joka loukkaantui pahasti niin tottakai jää vaivaamaan miten hän voi. Haluan kuitenkin, että selviää. 😊 Ap

Vierailija
4/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli lähiomainen kyseessä, saat tiedot ja muussa tapauksessa et. 

Vierailija
5/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Ymmärrän täysin, että laki sitä ja tätä. Sitä vain hain takaa, että kun hoidat itse ihmistä joka loukkaantui pahasti niin tottakai jää vaivaamaan miten hän voi. Haluan kuitenkin, että selviää. 😊 Ap

Onhan se hienoa, että autetaan toista. Ei ole tänäpäivänä mikään itsestään selvä asia. Valitettavasti ei vain saada jakaa tietoja vaikka olisi kuinka pelastanut hengen. T lähäri

Vierailija
6/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun autoit!

Vierailija
7/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivasi tai ei, sairaalalla ei ole oikeutta luovuttaa kenenkään terveystietoja. Minä olen sh, enkä voi katsoa edes omien potilaideni tietoja sen jälkeen kun heidät on siirretty eteenpäin jatkohoitoon. Hoitohenkilökunnalakin on oikeus katsoa vain niiden potilaiden tietoja, jotka sillä hetkellä ovat hänen hoidossaan. Heti kun hoitovastuu siirtyy, lakkaa oikeus katsoa potilastietoja.

Vierailija
8/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse, että terveystietojasi jaettaisiin kenelle tahansa, jota vointisi sattuu vaivaamaan?

Vierailija
9/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on nyt vaan jatkettava elämää, ja toivottava auttamallesi henkilölle kaikkea parasta. 

Vierailija
10/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata, että 99% kommenteista on pelkkää pään aukomista. Aloitus oli asiallinen ja kysymys oli asiallinen. Kysyin koska en tiennyt syytä. 

Vierailija
11/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on nyt vaan jatkettava elämää, ja toivottava auttamallesi henkilölle kaikkea parasta. 

Jep niin teen. Kysyin koska en tiennyt miten asiat menevät virallisesti. 

Vierailija
12/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse, että terveystietojasi jaettaisiin kenelle tahansa, jota vointisi sattuu vaivaamaan?

Jos joku pelastaisi minun hengen niin totta hemmetissä voisin antaa luvan kertoa et kaikki ok. Tai toinen, että etsisin pelastan sitten itse kun aika sallii. 

Vierailija
13/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap trolleista. Niitä tulee aina eniten siihen aloitukseen mikä on aidosti asiallinen. Hyvää työtä kun autoit 

Vierailija
14/14 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin täytyy asennoitua niin kuin ohiajavaan ambulanssiin "toivottavasti selviää hengissä". Olet oman osuutesi tehnyt ja toivottavasti hyvä tulee hyvän luo. Monta ihmistä minäkin olen hangesta pelastanut vuosien varrella. Toivottavasti joku auttaa minua sitten jos tarvitsee. Herran haltuun, vaikka en uskovainen olekaan. Eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi