Ai saakeli! Oveni oli koko yön raollaan porraskäytävään
Eilen kotiin rymytessäni näköjään jäänyt oven sulkeminen vähän vaiheeseen. Kuka tahansa olisi voinut hipsiä kotiini. Paitsi olisi pitänyt tietää ulko-oven koodi, jos joku randomtyyppi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko peppu kuitenkin ihan normaalilta ja alushousut ovat edelleen jalassa?
Sulla ei ole luetun ymmärtäminen kohdillaan.
Oven voi huoletta jättää auki, ei ole oma vika jos jotain tapahtuu.
Sulla käynyt vieras! Näitä on edelleen. Murtautuvat naisten koteihin ja seisovat makuuhuoneessa katsomassa kun nukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin itseni oven ulkopuolelle ja hätäännyin, kun avainta ei löytynyt takin taskuista, ei laukusta? Soitin huoltomiehen paikalle ja säälien katsoi mua, että se sun avain on tuossa avainreiässä. Ei onneksi ottanut maksua oven avauksesta.
Vain naiselle voi käydä noin. Olette uskomattoman tyhmiä.
Käy sitä miehillekin mokia. Auton avaimetkin on jäänyt auton sisälle ja ovet tietenkin lukossa. Onneksi turvaistuimessa ei silloin ollut lasta. Tämä moka tapahtui viime vuosituhannella eikä sen jälkeen ole tapahtunut.
Mikä sinua suututtaa näin heti aamusta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua suututtaa näin heti aamusta?
Varmaan se, kun sillä ei ole naista.
Lehdenjakajana näin usein raollaan olevia ovia tai avaimet ovessa. Niin rappukäytävissä kuin omakotitaloissakin.
Suurin osa ihmisistä on rehellisiä paitsi persupiireissä. Persut olettaa kaikkien olevan samanlaisia rikollisia veijareita kuin he itse ovat ja koko politiikka perustuu tähän epäluuloon.
Kannattais muuttaa maalle omakotitaloon, niin voi pitää ovia lukitsematta 24/7. Itse lukitsen ovet kun poistun pidemmäksi aikaa pois kotoa. Kun olen paikalla ovet on lukitsematta 😊
Mulla myös nuorena unohtui avain oveen baarista tullessani. Seuraavan päivän kankkusessa voin tosi huonosti, kun ovikello kilisi vähän väliä ja ajattelin, että naapurit siellä rimputtelee valittaakseen edellisillan metelistä. Joskus illalla sitten lähdin viemään roskia ja otin toisen avaimen kuin sen, mitä yleensä mukana kuljetin. Takaisin tullessani huomasin, että oven lukossa on avain ja samalla valkeni, miksi ovikelloa oli soiteltu pitkin päivää 😂
Tämä tapahtui pahamaineisella Malmin asuinalueella kaupungin vuokratalossa.
Lehdenjakajana sain muuten kaksi kertaa myös parvekkeelta heitettyjä vaatteita melkein niskaani, miespolo seisoi jossain ovella. Perherriitanne aamuyöstä kuulee lehdenjakaja. Omakotialueilla joskus raikui koko alueella jonkun ralon välienselvittely.
Meillä naapuri pitää avaimia ovessaan. En ole viitsinyt kysyä mikä tarkoitus tällä on.
Just. No tyttärellä ja hänen miehellään oli toinen ulko-ovi auki viikon ennenkuin huomasivat. Väliovi oli kiinni niin eivät huomanneet että vieraat olivat käyneet taloyhtiön parvekkeella tupakalla ja jättäneet oven auki. Onneksi asuvat ylimmässä kerroksessa niin kukaan naapuri ym ei ollut näitä takaportaita ullakolle käyttäneet ja talon alaovet aina lukossa.
Oliko pupan rolla ilmestyny oven taa?
Vierailija kirjoitti:
Lehdenjakajana sain muuten kaksi kertaa myös parvekkeelta heitettyjä vaatteita melkein niskaani, miespolo seisoi jossain ovella. Perherriitanne aamuyöstä kuulee lehdenjakaja. Omakotialueilla joskus raikui koko alueella jonkun ralon välienselvittely.
Tää on muuten tosi noloa ja ahdistavaa ulkopuoliselle. Olin kaupassa myyjänä, ja jouduin välillä todistamaan pariskuntien riitoja täysin syyttömänä ulkopuolisena, mutta siinä välissä tai vieressä kumminkin.
Kauan sitten unohdin, että oli tullut ilmoitus taloyhtiön ikkunoiden jostain säädöstä: "Jos asukas ei ole kotona niin tulemme yleisavaimella". Makasin järkyttävässä krapulassa ja yht'äkkiä makuuhuoneessani seisoo huoltomies. "Anteeksi, mutta mää tulin vaan helottamaan".
Vierailija kirjoitti:
Oven voi huoletta jättää auki, ei ole oma vika jos jotain tapahtuu.
Vakuutusyhtiö voi olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin itseni oven ulkopuolelle ja hätäännyin, kun avainta ei löytynyt takin taskuista, ei laukusta? Soitin huoltomiehen paikalle ja säälien katsoi mua, että se sun avain on tuossa avainreiässä. Ei onneksi ottanut maksua oven avauksesta.
Käy sitä miehillekin mokia. Auton avaimetkin on jäänyt auton sisälle ja ovet tietenkin lukossa. Onneksi turvaistuimessa ei silloin ollut lasta. Tämä moka tapahtui viime vuosituhannella eikä sen jälkeen ole tapahtunut.
Moka tuokin mutta aivan eri asia.