Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai saakeli! Oveni oli koko yön raollaan porraskäytävään

Vierailija
18.01.2026 |

Eilen kotiin rymytessäni näköjään jäänyt oven sulkeminen vähän vaiheeseen. Kuka tahansa olisi voinut hipsiä kotiini. Paitsi olisi pitänyt tietää ulko-oven koodi, jos joku randomtyyppi.

Kommentit (47)

1/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli joskus 😅

Vierailija
2/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mitään ei tapahtunut.

Ovatko arvoesineet tallessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvattu? Kalsarit puolitangossa. 

Vierailija
4/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerrosnaapurisi näköjään rehellisiä.

Vierailija
5/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis vain yksi lukittu ovi sinun ja ulkomaailman välissä?

Meillä täällä maaseudulla on aina ulko-ovi lukitsematta. Usein silloinkin kun ollaan poissa kotoa.

Vierailija
6/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin itseni oven ulkopuolelle ja hätäännyin, kun avainta ei löytynyt takin taskuista, ei laukusta? Soitin huoltomiehen paikalle ja säälien katsoi mua, että se sun avain on tuossa avainreiässä. Ei onneksi ottanut maksua oven avauksesta. 

Vierailija
7/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa unohtanut avaimet oveen. Naapuri sitten rimputtanut kelloa ja huomauttamut asiasta.

Vierailija
8/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko peppu kuitenkin ihan normaalilta ja alushousut ovat edelleen jalassa?

Vierailija
9/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko peppu kuitenkin ihan normaalilta ja alushousut ovat edelleen jalassa?

No ei. Oudon arka.

-ap

Vierailija
10/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran eteisestä. Kampesin itseni ylös ja ihmettelin erilaista sisustusta. Painelin ulos kun huomasin makkarissa parisängyn nukkujineen. Olin mennyt väärään rappuun, mutta edelleenkään en tiedä miten pääsin eteiseen saakka yöllä.

Vierailija
11/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin painajaisistani. Paitsi että painajaisissani useimmiten koko ovi on saranoiltaan pois ja kaikki lompsivat sisään.

Vierailija
12/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuin painajaisistani. Paitsi että painajaisissani useimmiten koko ovi on saranoiltaan pois ja kaikki lompsivat sisään.

Samaa painajaista nähnyt, myös se että joku uhka ajanut takaa (pikimusta varjo, mrhaaja tms) ja ovi on saranoiltaan pois tai ovi roikkuu hassusti eikä sitä saa kiinni. 

Vierailija
13/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin käynyt kerran. No big deal. 

Vierailija
14/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesraskaus alkaa seuraavalla istunnolla,

Vierailija
15/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesraskaus alkaa seuraavalla istunnolla,

Ei ala

Vierailija
16/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jätin itseni oven ulkopuolelle ja hätäännyin, kun avainta ei löytynyt takin taskuista, ei laukusta? Soitin huoltomiehen paikalle ja säälien katsoi mua, että se sun avain on tuossa avainreiässä. Ei onneksi ottanut maksua oven avauksesta. 

Mulla kävi kerran samantapainen unohdus. Olin illalla tullut saunasta ja unohtanut avaimen lukkoon. Seuraavana päivänä tilasin pizzaa. Pizzerian yrittäjä oli itse silloin ajamassa kuljetuksia ja soitti kuitenkin ovikelloa. Menin ovelle, niin tyyppi oli pahoillaan, että juoksutti mua, kun ei ollut kuitenkaan uskaltanut tulla avaimella tuomaan pizzaa sisälle. Totesin vaan, ei se mitään ja otin avaimen lukosta pois ennenkuin otin pizzan.  Onneksi vastapäätä asuu vanha pariskunta, jotka ovat läpensä rehellisiä, eikä toisenkaan naapurin pariskunta miltään varkailta näytä. Jotain hyötyä, kun assuu yläkerrassa. Toki olisihan naapureiden mahdolliset vieraat voineet napata avaimen...

Vierailija
17/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pelottaisi maha-asukki.

Vierailija
18/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin käynyt, illalla kaupasta tullessa tuli kova vessahätä, ja juoksin kotioven avattuani suoraan vessaan.

Aamulla herättyäni istuskelin olohuoneessa kun ovelta alkoi kuulua vaimeaa kolinaa, menin katsomaan ja sellainen puolipäätä lyhkäisempi ja hintelä kaveri siellä oveani testaili. En muista miten keskustelu meni, mutta lopuksi tämä hiippari pyysi päästämään hänet häkkivarastoon. En tietenkään lähtenyt päästämään ja vedin oven kiinni. 

Sen jälkeen tuli kyllä jonkun aikaa nukuttua kättä pidempää sängyn vieressä ja oven olen muistanut sulkea visusti.

Vierailija
19/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minullekin käynyt, illalla kaupasta tullessa tuli kova vessahätä, ja juoksin kotioven avattuani suoraan vessaan.

Aamulla herättyäni istuskelin olohuoneessa kun ovelta alkoi kuulua vaimeaa kolinaa, menin katsomaan ja sellainen puolipäätä lyhkäisempi ja hintelä kaveri siellä oveani testaili. En muista miten keskustelu meni, mutta lopuksi tämä hiippari pyysi päästämään hänet häkkivarastoon. En tietenkään lähtenyt päästämään ja vedin oven kiinni. 

Sen jälkeen tuli kyllä jonkun aikaa nukuttua kättä pidempää sängyn vieressä ja oven olen muistanut sulkea visusti.

Mitä selität, paskahousu??

Vierailija
20/47 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paritalo ja kerran jäi ulko ovi täysin auki yöksi. Onneksi oli kesä. Ja vielä parempi ettei mitään hiippareita sattunut pyörimään pihalla. Oli aikamoista nähdä herättyään pihalle kun tuli makkarista käytävään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi