Puhutaampas vielä seksipartnereiden määrästä, kuulemma keskiarvo on:
miehellä 10.9 kumppania elämänsä aikana
naisella noin 6
eikö tämäkin riipu siitä, oletko sinkku suurimman osan elämästäsi vai naimisiin 20 vuotiaana...jne?
Itse ylitän siis tämän keskiarvon reilusti
Kommentit (27)
sinkkuna puolet aikuisiästä tai n 17 vuotiaasta lähtien
mulla on on noin 20 partneria, puolet niistä on ollut yhden illan suhteita. nykyään naimisissa
Minulla on 3.
Nykysiipan kanssa aloin seurustelemaan 20 v ja naimisiin menin 22 v.
Nyt olen 38 v.
joiden välissä useamman kuukauden sinkkuajat tai lyhyitä tapailusuhteita. nyt sinkkuna viimeiset 2 vuotta. Kumppaneita 30 yhteensä, aika paljon, osa olis voinut jäädä kokematta.
Mies ei ole kertonut, mutta varmaan kuitenkin alle 20. Ei ole koskaan harrastanut irtosuhteita.
Minä 28v, sänkykumppaneita (miehiä) ollut 9. Mies 33 ja naisia ollut lähes 100. Alussa tui miehen " kaatojen" määrä häiritsi, mutta ei enää. Mies oli mustis minun 8:sta miehestä ennen häntä :)
No pääasia että seksi sujuu meillä hyvin.
Ikää itselläni 19 vuotta, miehelläni 24 vuotta
tosin mun mielestä se oli miehillä 10.9 ja naisilla 3.9.... siihenhän on tietty laskettu vain ne jotka ovat vastanneet kyselyyn, ei koko SUomen kansaa.
Meillä on molemmilla ollut n 20 olemme 29v ja 31v
ensimmäisen ja vakiintumisen välissä vuosia 4 ...
Vierailija:
Ikää mulla 38 ja taitaa tuo 6 olla...
Että vakituiseen olen seurustellut 16-vuotiaasta -12v ja jatkoin saman tien nykyiseen suhteeseen, neitsyys meni 16 v.
Nykyisen mieheni tapasin siis miehen ollessa 29 v ja ite 28 v. Jokainen voi siitä laskea... *plush*
ja nykyiseni kanssa olen ollut 18-vuotiaasta.. (eli 10 vuotta) eli kyllähän sitä sukkelampi kerkiää tilastoja kaunistamaan vaikkei niin kovin kauaa sinkkuna olisikaan ollut...:)
lähes koko elämänsä, minä villinä sinkkuna ikävuodet 20-25. Nyt ollaan kolmekymppisiä.
Olen ollut sinkkuna tosi pitkiä aikoja ja siitä tämä johtuu.
Vierailija:
miehellä 10.9 kumppania elämänsä aikana
naisella noin 6
Miehet on sitten ilmeisesti keskenään :-)
Minulla ollut 13 seksikumppania (mieheni mukaan luettuna).
Miehelläni ollut (noin) 30 (ei edes enää muista tarkkaa lukua).
Olemme molemmat nyt 29 vuotiaita ja yhdessä olemme olleet 24 vuotiaasta saakka; kumpaisellakin takanaan yksi pitkä (yli 3 v.) suhde takana.
Itse olen ollut kerrallaan vain joitakin kuukausia sinkkuna - aina muuten ollut jotakin säätöä jonkun kanssa siten, että olen pysynyt uskollisena. Kyllä muutamassakin kuukaudessa ehtii kuulkaas vaikka mitä ;-D - ja nyt avioliitossa 5 vuotta jo olleena voin sanoa, että ONNEKSI kokeilin silloin sinkkuna, ei ole nyt kaipuuta siihen elämään ;-).
Olen nyt lähes 29v. Seurustelin n.19-25vuotiaana, siis saman miehen kanssa. Siihen mennessä oli ollut kolme partneria. Sitten oli villit sinkkuvuodet =) Ja nyt luku on 10. Nyt olen onnellisesti avoliitossa ja pienen lapsen äiti.
Seksielämän aloitin 16-vuotiaana, ja naimisiin menin 25-vuotiaana. Sen jälkeen on ollut vain tämä yksi mies, ollaan oltu yhdessä 7 v.
Vierailija:
Minulla 1, miehellä 2. :P
Mulla ollut 5 eri miestä. 4 suhdetta (1v, 4v, 2v ja toistaiseksi 1v). Eli yksi yhdenillanjuttu, mitä en kylläkään kadu.