Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö siitä olla jotenkin imarreltu, jos mies haluaa kanssani lapsen?

Vierailija
17.01.2026 |

Olen ahdistunut. Mies luulee, että lapsia tehdään noin vain ja että elämä niiden kanssa on automaattisesti helppoa ja mukavaa. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee, nainen hoitaa.

Vierailija
2/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mies tuntuu ajattelevan, että lapsen kanssa tehdään "kaikkea kivaa". Mitään muita aspekteja hän ei tunnu huomioivan. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla, eikä pidä tuollaisen miehen kanssa tehdä lapsia.

Vierailija
4/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se iso luottamuksenosoitus jos haluaa tehdä toisen ihmisen kanssa lapsen. Itse asiassa se taitaa olla suurin mahdollinen luottamuksen osoitus.

Ottamatta muuten kantaa tilanteeseenne tai valmiuksiin hankkimia lapsia kysyn vain, että kenen kanssa ap miehen pitäisi niitä lapsia haluta? Jonkun toisen naisenko? Sekö olisi hyvä, vaikka parisuhde on sinun kanssasi?

Vierailija
5/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se iso luottamuksenosoitus jos haluaa tehdä toisen ihmisen kanssa lapsen. Itse asiassa se taitaa olla suurin mahdollinen luottamuksen osoitus.

Ottamatta muuten kantaa tilanteeseenne tai valmiuksiin hankkimia lapsia kysyn vain, että kenen kanssa ap miehen pitäisi niitä lapsia haluta? Jonkun toisen naisenko? Sekö olisi hyvä, vaikka parisuhde on sinun kanssasi?

No tämä. Meillä mies hankki lapsen toisen naisen kanssa, mutta ei minun. Ei paljoa tämäkään tilanne naurata.

Vierailija
6/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin että haluaa pillusi tai rahasikaan. Olleellisempaa on, mitä hän tekee sinun ja perheenne eteen. Jos vaan vonkaa etuja ja hyötyjä niin mies kuuluu biojätteeseen.

Vierailija
7/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mies tuntuu ajattelevan, että lapsen kanssa tehdään "kaikkea kivaa". Mitään muita aspekteja hän ei tunnu huomioivan. 

- ap

Lapsen voi nykyään jättää 100% miehen huoltoon. He ovat lobanneet läpi lain että ovat sama kuin äiti ja nainen joten eläkööt kuten saarnaavat.

Vierailija
8/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on epärealistiset odotukset vanhemmuudesta. Hän luottaa siis minuun, mutta minä en luota häneen. Minulle aiheuttavat huolta myös mm. omat terveysongelmat, en tiedä tulenko välttämättä edes raskaaksi, enkä edes ole varma haluanko lapsia ensinkään. Haluaisin miettiä ihan rauhassa, mutta miehellä on jokin epärealistinen vauvakuume. 

- ap

Vierailija
9/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Meillä mies hankki lapsen toisen naisen kanssa, mutta ei minun. Ei paljoa tämäkään tilanne naurata.

Ja olet roskan kanssa miksi? Sinulla menisi varmaan paremmin jos antaisit oravan panna itseäsi kuin tuollaisen hirviön.

Vierailija
10/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen nimenomaan pitäisi tehdä lapsia, tosin sellaisen naisen kanssa, jolla on samanlainen luottamus elämään.

Vierailija
11/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on epärealistiset odotukset vanhemmuudesta. Hän luottaa siis minuun, mutta minä en luota häneen. Minulle aiheuttavat huolta myös mm. omat terveysongelmat, en tiedä tulenko välttämättä edes raskaaksi, enkä edes ole varma haluanko lapsia ensinkään. Haluaisin miettiä ihan rauhassa, mutta miehellä on jokin epärealistinen vauvakuume. 

- ap

Ja miksi leikit kotista miehen kanssa jota et pidä kelvollisena aviomiehenä tai isänä? Ole itseksesi ja vapauta elukka luontoon. Jos leikit kotista niin syytä itseäsi.

Vierailija
12/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen nimenomaan pitäisi tehdä lapsia, tosin sellaisen naisen kanssa, jolla on samanlainen luottamus elämään.

Joo niinpä, kuten afrikassa, sikiää vaan ja kaikki järjestyy omalla painollaan.

Vierailija
13/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla imarreltu siitä että joku haluaa sinut raskaaksi ja synnyttämään. Joillakin miehillä on sellainen kuvio, että haluavat lapsen jonkun naisen kanssa. Sitten kun lapsi on tehty, tulee tunne, että haluaa lapsen jonkun toisen kanssa. Sitten sama toistuu taas. Sitten lopulta on useampi nainen, joiden kanssa mies on halunnut lapsen, mutta yhdenkään kanssa mies ei ole halunnut olla perhe. Miehen halutessa lapsia unohtuu paljon uhottu "lapsen oikeus isään".

Vierailija
14/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä? Olette silti edelleen yhdessä? Miksi?

Vierailija
15/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on täällä paljon paremmat turvaverkot kuin Afrikassa, joten jos he uskaltavat niin miksi emme me suomalaiset?

Vierailija
16/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luottamus elämään"

Meillä on välillä tiukkaa rahasta, eikä tukiverkkoja juurikaan ole. Mielestäni on normaalia, että haluan edetä harkiten. 

- ap

Vierailija
17/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on täällä paljon paremmat turvaverkot kuin Afrikassa, joten jos he uskaltavat niin miksi emme me suomalaiset?

Eikö se ole toisin päin? Afrikassa on paremmat turvaverkot, on iso suku ja läheiset välit ja velvollisuudentuntoa ja avuliaat kyläläiset. Suomessa ollaan yksin kun lasten isovanhemmat suhaa etelänmatkoilla tai on muuten toksisia. Naapureita ei kiinnosta ja neuvoloista säästetään.

Vierailija
18/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaiselle miehelle ei lapsia pidä tehdä lainkaan. Tuo asenne tekee lapsestakin onnettoman, siitä naisesta puhumattakaan.

T: välinpitämättömän isän tytär, välinpitämättömän miehen exvaimo

Vierailija
19/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi miehen pitäisi hoitaa kakaraa, kun kerran heteromiehellä ei ole hoivaviettiä toisin kun naisella.

Vierailija
20/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin ainakin kauhuissani, kun jopa kaksi isäksi täysin kelpaamatonta miestä halusi siittää minut. Jäi onneksi toteuttamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi