Ensin olin Linuxista innoissani, mutta
On tää vähän alkanyt tympimään kun kaikenlaista sekoilua ilmennyt pikku hiljaa Mintissä. Ensinnäkin kone hidastuu satunnaisesti ilman syytä yhtäkkiä ja joutuu käynnistää uudestaan. Toisena valmiustilan en ole nähnyt toimivan missään koneessa vielä kunnolla ilman jonkin sortin sekoilua tai jumittamista, kun konetta yrittää herätellä unilta. Lopuksi koko käyttis iskee satunnaisesti täysin jumiin niin että pelkkä hiiren kursori vaan liikkuu näytöllä ja joutuu väkivalloin sammuttamaan koneen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.....
Tuossa olet Linuxin ongelman ytimessä. Järjestelmää on osattava hoitaa eri tavalla kuin Windowsia. Vastineeksi saa sitten kevyen, vakaan ja monipuolisen käyttöjärjestelmän missä kaikki ohjelmat saa yleensä yhdestä ja samasta paikasta. Minttiä en ole käyttänyt mutta Debian toimii hyvin.
Linuxia käyttäessä pitää tietää miten tekee. Linux ei hoida ajattelua ja koodausta puolestasi.
Linux on kaulapartahomojen lelu. Kukaan ei ole jaksanut mokomalla paskalla leikkiä enää vuoden 1998 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Linuxia käyttäessä pitää tietää miten tekee. Linux ei hoida ajattelua ja koodausta puolestasi.
Mitä minun pitää osata jos järjestelmä ei toimi kuten pitää heti asennuksen jälkeen? Sehän on kuin joku Ford Taunus jota pitää heti olla korjaamassa kun kotiin tuotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.....
Tuossa olet Linuxin ongelman ytimessä. Järjestelmää on osattava hoitaa eri tavalla kuin Windowsia. Vastineeksi saa sitten kevyen, vakaan ja monipuolisen käyttöjärjestelmän missä kaikki ohjelmat saa yleensä yhdestä ja samasta paikasta. Minttiä en ole käyttänyt mutta Debian toimii hyvin.
Kerro miten pitää hoitaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun pitää osata jos järjestelmä ei toimi kuten pitää heti asennuksen jälkeen? Sehän on kuin joku Ford Taunus jota pitää heti olla korjaamassa kun kotiin tuotu.
Minä vertaisin mielummin Lego-rakennussarjaan. Saa ohjeet ja osat rakentamiseen mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja vähän taitoa.
Et vaan osaa.....