Heräät uuden miesystäväsi asunnolla. Hän tuo sinulle sipsejä ja energiajuoman aamupalaksi. Olette yli 40vuotiaita. Reaktiosi?
Kommentit (39)
Vähän riippuu ollaanko ex-tempore päädytty illalla hänen kämpilleen vai onko mut nimenomaan kutsuttu yökylään, jolloin olisi aamupalaan ehtinyt varautua. Yksi kerta ei aiheuttaisi pillastumista, toistuessaan tekisin päätelmiä parisuhdekelpoisuudesta, lähinnä toisen huomioimisesta ja terveystottumuksista.
Olen melko varma, että en alun perinkään päätyisi tällaisen miehen sänkyyn.
Pyydän kahvia ja paistettuja munia. Jos ei ole, lähden kotiini.
Alkaisin varmaan nauraa ja kysyisin onko kananmunia tai jugurttia. Energiajuoman voisin kyllä juoda olisi Battery eikä joku kuvottavan makuinen halpis,
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon ikäisenä olisin niin epäonnistunut elämässäni, että nelikymppisenä tulee vielä näitä "uusia miesystäviä", niin todennäköisesti pyytäisin miestä potkaisemaan jakkaran altani kun sovittelen silmukkaa kaulaan...
Minä taas vaipuisin epätoivoon, jos elämäni olisi noin valmis tai jos varsinkaan en sietäisi mitään poikkeusta huolellisesti laaditusta suunnitelmasta.
Jospa hän meinasi että jaksaajaksaa 😅
Kun olemme juhlineet koko yön, tämä on juuri oikea ratkaisu.
Sipsejä krapulaan ja energiajuomaa väsymykseen.
Syökö kaikki todellakin jotain aamupalaa, kahvi riittää mainiosti. Jos krapula niin kaljakin käy, mutta energiajuomiin en koske pitkällä tikullakaan. N. 68v.
Kiittäisin ja joisin energiajuoman. On mulla muutenkin kahvin korvikkeena joka aamu. Sipsejä ottaisin muutaman, kohteliaisuudesta. En niin tykkää sipseistä, enkä koskaan syö aamuisin mitään. Jos heppu osoittautuisi minulle sopivaksi muullakin tavoin, niin jatkaisin yhteisen ajan viettämistä hänen kanssa ja tekisin lähitulevaisuuden suunnitelmia.
Juon aina aamuisin energiajuoman koska en pidä kahvista,joten asia olisi ok. Sipsit voisi kyllä jäädä syömättä ellei olisi jäätävä kankkunen.
T. 45v
Ei ole koskaan ollut tapana lähteä tuntemattomien miesten kanssa yöksi.
Nauraisin ja söisin sipsit, mutta energiajuoman - yak - ojentaisin hänelle
N56
En koskaan syö sipsejä enkä juo energiajuomia, joten lähden kotiin tyhjin vatsoin.
Rikosilmoitus, koska en päätyisi tuollaiseen tilanteeseen muuten kuin rikoksen uhrina.
Kiitän, mutta kieltäydyn energiajuomasta vedoten verenpaineeseen. Rouskutan muutaman sipsin ja päätän valmistaa munakkaan kotiin päästyäni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän, mutta kieltäydyn energiajuomasta vedoten verenpaineeseen. Rouskutan muutaman sipsin ja päätän valmistaa munakkaan kotiin päästyäni.
😋 😘