Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nainen antaisi rahasta, jos summa olisi riittävän iso

Vierailija
16.01.2026 |

Ongelmana vaan se että ei taida monellakaan markkina-arvo olla pyyntihinnan tasolla että kaupat syntyisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sata biljoonaa kelpaisi.

Vierailija
2/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Teorioita kuten että minulle annettaisiin omistukseeni vaikka oma saari ja ikuinen ilmainen terveydenhuolto ja loputon täysi tili lopuiksi elinpäivikseni kun vain kävisin antamassa käsihoidon valitsemalleni miehelle, lienee turha miettiä.

Raha on minulle sen verran yhdentekevää, että olen jo pitkään ollut koditon ja töihin menen vain tasan jos huvittaa, eikä se yleensä kauaa kestä kun kyllästyn. Kun olin vielä pk-seudulla, tässä elämäntyylissä tuli tietenkin jatkuvasti vastaan tarjouksia että rahaa seksiä vastaan. Harmi vain niille tarjoajille, ettei minulla ole rahalle käyttöä. En polta, en päihteile, uudet vaelluskengät saa muutakin kautta, enkä pidä seksityöstä ajatuksena. 

Yhdyntäkokemukseni ovat jääneet yhteen mieheen, toisen kanssa on ollut vähän jotain seksuaalista ja toivottavasti jonain päivänä enemmänkin. Hyvin harvoin kiinnostun siis normaalistakaan seksistä ja sen pitää olla tosi hyvää ja tunteita mukana. Joillain ihmisillä on hirveän kapea käsitys siitä millaista on olla ihminen, että kaikille raha olisi yhtä tärkeää tai kaikille miehille ulkonäkö tai pillu tai mitä näitä nyt on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Teorioita kuten että minulle annettaisiin omistukseeni vaikka oma saari ja ikuinen ilmainen terveydenhuolto ja loputon täysi tili lopuiksi elinpäivikseni kun vain kävisin antamassa käsihoidon valitsemalleni miehelle, lienee turha miettiä.

Raha on minulle sen verran yhdentekevää, että olen jo pitkään ollut koditon ja töihin menen vain tasan jos huvittaa, eikä se yleensä kauaa kestä kun kyllästyn. Kun olin vielä pk-seudulla, tässä elämäntyylissä tuli tietenkin jatkuvasti vastaan tarjouksia että rahaa seksiä vastaan. Harmi vain niille tarjoajille, ettei minulla ole rahalle käyttöä. En polta, en päihteile, uudet vaelluskengät saa muutakin kautta, enkä pidä seksityöstä ajatuksena. 

Yhdyntäkokemukseni ovat jääneet yhteen mieheen, toisen kanssa on ollut vähän jotain seksuaalista ja toivottavasti jonain päivänä enemmänkin. Hyvin harvoin kiinnostun siis normaalistakaan seksistä ja sen p

Mitä jos joku tarjoaisi seksiä vastaan asiallista summaa josta voisit itse päättää mihin hyväntekeväisyyteen lahjoitat?

Vierailija
4/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Myönnetään, että tuo olisi kiinnostavampi.

Epäilen, ettei rahalla kuitenkaan muuteta korruptiota tai vaikka Suomen hyvinvointia parempaan suuntaan. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja ihan tietenkin ruohonjuuritason auttamista milloin ikinä on ollut avuntarvitsijoita, oli se sitten paleltuva kissa taikka paleltuva juoppo tai apua tarvitseva vanhus. En usko, että melko isotkaan rahasummat oikeasti muuttavat asioita. Eli jäisi sponssattu hyväntekeväisyysyhdyntä ehkä kuitenkin harjoittamatta :D

Vierailija
5/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Myönnetään, että tuo olisi kiinnostavampi.

Epäilen, ettei rahalla kuitenkaan muuteta korruptiota tai vaikka Suomen hyvinvointia parempaan suuntaan. Olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja ihan tietenkin ruohonjuuritason auttamista milloin ikinä on ollut avuntarvitsijoita, oli se sitten paleltuva kissa taikka paleltuva juoppo tai apua tarvitseva vanhus. En usko, että melko isotkaan rahasummat oikeasti muuttavat asioita. Eli jäisi sponssattu hyväntekeväisyysyhdyntä ehkä kuitenkin harjoittamatta :D

Sää oot haastava. Että tässä pitäis nyt ihan omilla avuilla päästä haarukkaan? Hämmentävää. 

Vierailija
6/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja juuri siitä syystä joillain vanhoilla rikkailla miehillä on 30 vuotta nuorempi vaimo tai tyttöystävä.