Argh mikä tähän auttaa?
Nyt jo neljättä päivää niin kovat kuukautiskivut että vain itken. Särkylääkkeetkään eivät auta. Sen lisäksi paskakin lentää. On se vain ihanaa olla nainen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla joku vatsatauti ripuleineen.
No kun ei ole. Ihan tutkitusti kuulautiset voi aiheuttaa ripulia (enkä siellä vessassa käy kun ehkä 1,5-2h välein) Ja minulla kuukautiset ovat aina aiheuttaneet tälläistä oiretta.
Voimia!!! Ei ne ikuisuutta kestä. Koita saada ajatus jotenkin muualle esim. kuuntelemalla jotain musaa tai podcastia ja pötköttelemällä lämpöisen peiton alla kera suklaan.
Onko lääkärissä tutkittu syytä kipuihisi? Endometrioosi?
No hyi helvetti en kyllä halua luke kenenkään ripuli paskoista!! Mitä sä edes sellaista tänne kerrot??
Vierailija kirjoitti:
Onko lääkärissä tutkittu syytä kipuihisi? Endometrioosi?
Ei ole. Ajattelin tämän helvetin jälkeen mennä lääkäriin.
Pahimpina iltoina jouduin ottamaan setin ibuprofeeni + puolikas lihasrelaksantti + vodka-shotti, että sain nukuttua edes 6h.
Nykyään pahoina päivinä riittä ibuprofeeni + panadoli. Jotenkin nuo kaksi yhdessä auttavat enemmän ja pidempään kuin yksinään. Ja mulla ei ees panadoli yksinään auta kipuihin, mut jotenkin kummasti 1+1 on huomattavasti enemmän kuin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpina iltoina jouduin ottamaan setin ibuprofeeni + puolikas lihasrelaksantti + vodka-shotti, että sain nukuttua edes 6h.
Nykyään pahoina päivinä riittä ibuprofeeni + panadoli. Jotenkin nuo kaksi yhdessä auttavat enemmän ja pidempään kuin yksinään. Ja mulla ei ees panadoli yksinään auta kipuihin, mut jotenkin kummasti 1+1 on huomattavasti enemmän kuin kaksi.
Puoli pulloa viinaa, niin nukut varmasti, ellet sitten ole alan ammattilainen. Siinä tapauksessa isompi annostus.
Ota pienet "höpsyt". Pieni snapsi auttaa verenkiertoon ja kipuiluun. Kuumevesipullo ja/ tai lämpöpeitto, vatsalle, tai ristiselän alueelle, auttavat myös. Been there, done that!
Vierailija kirjoitti:
Ota pienet "höpsyt". Pieni snapsi auttaa verenkiertoon ja kipuiluun. Kuumevesipullo ja/ tai lämpöpeitto, vatsalle, tai ristiselän alueelle, auttavat myös. Been there, done that!
Ideana hyvä. Itse en vain periaatteesta juo alkoholia. Taidan kyllä sittenkin kokeilla.
Sinulla taitaa olla joku vatsatauti ripuleineen.