Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää raittiutta takana ja vapina jatkuu

Vierailija
16.01.2026 |

Olen siis juonut vuosikausia, ja muutaman edellisen vuoden aikana homma on mennyt todella onnettomaksi, usean viikon putkia ja välissä muutamia 1, joskus jopa 2, viikon raittiusjaksoja mutta siihenpä ne jää. Nyt yritän tosissani raitistua eikä onneksi nyt tee mieli juoda. 

Nukkuminenkin on vähän niin ja näin. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rivien välistä voi lukea, että vaikka nukkuminen on niin ja näin niin eipähän tartte töihin mennä huonoilla unilla.

Vierailija
2/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voit ottaa taas hyvillä mielin, av-mammat antaa luvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä vielä muutama päivä.  Mulla meni varmaan 11 päivää kunnes elämä voitti.

Vierailija
4/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää tuollaisen jälkeen jo pitkällä. Oletko ihan omin avuin raitistumassa? Tuossa olisi voinut hakea myös apua katkaisusta, niin olisivat voineet pameilla ja beetasalpaajilla tehdä oloa paremmaksi. Katkaisu omin avuin voi olla myös terveydelle vaarallista. Tsemppiä sinne!

Vierailija
5/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rivien välistä voi lukea, että vaikka nukkuminen on niin ja näin niin eipähän tartte töihin mennä huonoilla unilla.

Ei kai työssä käyvä mitään 1-3 viikon putkia voi vetääkään? Ja kyllä, nimenomaan tämä työttömyys laukaisi tämän juomisen pahenemisen ja masentaa ja olen yksin. 

Ap

Vierailija
6/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juomavuosina joka aamu oli hirveä tärinä päällä ennen kuin sai juotavaa. Kroppa ja hermosto oli siinä kunnossa että meni useita kuukausia ennen kuin alkoi tuntumaan vakaammalta. 

Vierailija
7/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti kaupassa käydessä kun laitoin maksukortin sirupäätteeseen ja näppäilin pin-koodin. Oli vaikeaa kun vapisutti ja nolotti, vaikken nyt edes ole krapulassa. Toisaalta voihan ihmisen käsi vapista jonkun sairaustilan vuoksikin. 

Tuli muuten mieleen, kun kuulin aiemmin, että jos pääte pyytää syöttämään pin-koodin, niin sitä korttia ei tarvitsisi laittaa sinne laitteeseen, vaan riittää kun näppäilee sen pin-koodin. Pitääkö paikkansa muuallakin kuin S-kaupoissa? 

Vierailija
8/8 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 päivää tuollaisen jälkeen jo pitkällä. Oletko ihan omin avuin raitistumassa? Tuossa olisi voinut hakea myös apua katkaisusta, niin olisivat voineet pameilla ja beetasalpaajilla tehdä oloa paremmaksi. Katkaisu omin avuin voi olla myös terveydelle vaarallista. Tsemppiä sinne!

Suosittelen samaa. Pitkän putken jälkeen vieroitusoireet voi olla hengenvaarallisia. Laillisesti saisi olla tarjolla päihteitä joista ei tule noin vaarallisia jälkioloja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi