Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä tuo Bookbeat-tilaus lopetetaan?

Vierailija
16.01.2026 |

Voin vaihtaa tilausta tai maksutapaa, mutta en löydä peruutusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu tilillesi, mene kohtaan hallitse tilaustasi ja valitse oikeat vaihtoehdot.

Vierailija
2/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaudu bookbeatin sivuille tunnareillasi, ota valikosta (oikea yläkulma) Hallitse tilausta. Siellä on peruuta tilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, löysin jo usein kysyttyjen kysymysten kautta. Ärsyttävää, että se on noin hankalaa eikä onnistu sovelluksesta. Olin unohtanut tämän.

Ap

Vierailija
5/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, löysin jo usein kysyttyjen kysymysten kautta. Ärsyttävää, että se on noin hankalaa eikä onnistu sovelluksesta. Olin unohtanut tämän.

Ap

Taitaa olla lähes kaikissa palveluissa niin, että tiliä hallinnoidaan nettisivuilla, ei sovelluksessa.

Vierailija
6/6 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taitaa olla lähes kaikissa palveluissa niin, että tiliä hallinnoidaan nettisivuilla, ei sovelluksessa.

En varmastikaan sitten käytä niin paljon palveluita. Maksullista suoratoistoa käytän lähinnä tietokoneella ja Youtubessa taas hallinnointi onnistuu sovelluksessakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi