Miten helvetissä tuo Bookbeat-tilaus lopetetaan?
Voin vaihtaa tilausta tai maksutapaa, mutta en löydä peruutusta.
Kommentit (6)
kirjaudu bookbeatin sivuille tunnareillasi, ota valikosta (oikea yläkulma) Hallitse tilausta. Siellä on peruuta tilaus.
Kiitos vastauksista, löysin jo usein kysyttyjen kysymysten kautta. Ärsyttävää, että se on noin hankalaa eikä onnistu sovelluksesta. Olin unohtanut tämän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista, löysin jo usein kysyttyjen kysymysten kautta. Ärsyttävää, että se on noin hankalaa eikä onnistu sovelluksesta. Olin unohtanut tämän.
Ap
Taitaa olla lähes kaikissa palveluissa niin, että tiliä hallinnoidaan nettisivuilla, ei sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taitaa olla lähes kaikissa palveluissa niin, että tiliä hallinnoidaan nettisivuilla, ei sovelluksessa.
En varmastikaan sitten käytä niin paljon palveluita. Maksullista suoratoistoa käytän lähinnä tietokoneella ja Youtubessa taas hallinnointi onnistuu sovelluksessakin.
Ap
Kirjaudu tilillesi, mene kohtaan hallitse tilaustasi ja valitse oikeat vaihtoehdot.