Asun Kreikassa joten terveisiä vaan sinne kylmään jääkarhun peffaan täältä palmupuun ääreltä
Kommentit (14)
Kreikassa ei kasva palmuja. Mantereella talvella sateista ja lämpötilan. 12-15 astetta.
Minne terveiset meni?
Ei ainakaan Suomeen, täällä ei ole jääkarhuja.
Kreikassa on todella kylmää joka paikassa nyt. Talot ovat kylmiä kuin jääkaapit.
Suomessa ei ole jääkarhuja. Sivistäisit itseäsi toope!
Ap ei taida tuntea maantietoa eikä olla Kreikassa. Samaa sarjaa kuin ne, jotka tulee tänne kyselemään, minne sijoittaisi perityt 100 000 euroa. :) Jotenkinhan se aika pitää kuluttaa...
No parasta kertoa missä ja mitä maksaa asuminen ja ruoka kuin juomavesi . Ja veden lämpötila.
Terkut sinne vesisateeseen. Onko kovinkin kylmä asunnossa? Joutuuko olemaan villahattu päässä yöt?
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa ei kasva palmuja. Mantereella talvella sateista ja lämpötilan. 12-15 astetta.
Näin kaksi kertaa siellä olleena voin sanoa että kyllä minä siellä palmupuita näin joten mihin perustat väitteesi ettei siellä niitä ole?
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Ap ei taida tuntea maantietoa eikä olla Kreikassa. Samaa sarjaa kuin ne, jotka tulee tänne kyselemään, minne sijoittaisi perityt 100 000 euroa. :) Jotenkinhan se aika pitää kuluttaa...
Maantiedosta en ota kantaa mutta Kreikassa olen ollut kaksi kertaa ja tulevaisuudessa taas matka sinne tiedossa
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Terkut sinne vesisateeseen. Onko kovinkin kylmä asunnossa? Joutuuko olemaan villahattu päässä yöt?
Tässä sinulle palkinto kas näin 🐒💨
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantiedosta en ota kantaa mutta Kreikassa olen ollut kaksi kertaa ja tulevaisuudessa taas matka sinne tiedossa
Hokka jankkis
Unohditko alotukses AP?
Sähän muutit sinne jo.
Muutin eilen Kreikkaan
Hokka jankis