Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En raskisi käyttää Kanebon 38- ripsaria jos meillä olisi vesimittari.

Vierailija
26.04.2007 |

Eli vedestä pitäisi maksaa kulutuksen mukaan. Kauheesti kuluu vettä sen poistoon. Tällästä tällä kertaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois, ei kestä kauaa, ei kulu montaa pisaraa vettä ja tekee herkille silmille hyvää ja tulee puhdasta jälkeä :)

Vierailija
2/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa kun poistaa, ei vettä kulu juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuulutkaan ennen!

Vierailija
4/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti hetken ennenkuin opin oikealla tavalla pesemään... ehkäpä neljännellä käyttökerralla sujui jo. Nykyään on mielestäni ihanan helppokäyttöinen ja luotettava. Ei itkiessä tai hikoillessa valu, mutta kasvoja pestessä lähtee kuin taikaiskusta... Unelma!

Vierailija
5/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut poistamisen kanssa ongelmia, mutta lakkasin käyttämästä kun kanebosta irtosi sellaista pientä nukkaa joka ärsytti silmiä.

Vierailija
6/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan myös Kanebon 38 poistamista, mutta kesäksi houkuttaisi tuo maskara ja se 38 eyeliner.

Vierailija
7/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanebolla on 38 ninminen ripsari joka nimensä mukaisesti irtoaa klimppeinä ripsistä vasta 38 asteen lämpötilassa. Eli sadevesi tms ei tuhri meikkiä. ja se toimii! joku parka ei osaa oikeaa pesutekniikkaa, siitä puhumme.

terv. ysi tai kymppi suunnilleen

Vierailija
8/8 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kaikkia ripsareita, koska ne on töhnäsiä ja lähtevät pois sillain mönjäisesti. Nyt viittii sitten meikata vaikka joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän