Siitä tulee tänä vuonna 30 vuotta
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Joko wienernougat on herkuteltu?
En ole kyllä sellaista syönyt.
Eikö mies yleensä suutu sulle tuhlaamisesta? Että onko sille ihan ok, että käytät taksia?
No mitä sille sun ostamalle wienernougatille sitten tapahtui? Kerroit siitä samassa ketjussa, jossa kerroit niistä lonkeroista. Oliko se vaan unta sitten...
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies yleensä suutu sulle tuhlaamisesta? Että onko sille ihan ok, että käytät taksia?
No mä käytän harvoin taksia. Yleensä olen kotona. Ja saan sen oman palkkani eikä se siitä tietenkään kysele, että mihin sen käytän.
Oho! Eikö tämä Valiksen mies ole yleensä todella tarkka, mihin rahat menee tai mitä muuta tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Oho! Eikö tämä Valiksen mies ole yleensä todella tarkka, mihin rahat menee tai mitä muuta tapahtuu?
Ei se kyllä mun rahoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuussa tulee 50 vuotta siitä, kun sain ensimmäisen työttömyyskorvaukseni. Ensimmäinen ostos oli stereot osamaksulla.
Milloin sait viimeisen työttömyyskorvauksen ja mitä teit sillä?
Taisi olla 1993. Sitten pääsin vakituiseen työhön, jossa olin eläkkeelle pääsyyn saakka eli 2023. Vuodet 1976-92 olin välillä työtön ja välillä töissä. Luultavasti ostin cd-levyjä, kirjoja ja lehtiä, kuten ostan nykyisin eläkeläisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuussa tulee 50 vuotta siitä, kun sain ensimmäisen työttömyyskorvaukseni. Ensimmäinen ostos oli stereot osamaksulla.
Taisi olla 1993. Sitten pääsin vakituiseen työhön, jossa olin eläkkeelle pääsyyn saakka eli 2023. Vuodet 1976-92 olin välillä työtön ja välillä töissä. Luultavasti ostin cd-levyjä, kirjoja ja lehtiä, kuten ostan nykyisin eläkeläisenäkin.
Melkoista, että sait noin pitkän työttömyyden jälkeen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koko ajan samoissa hommissa lomien tuuraajana nuo vuodet ja sitten tärppäsi, kun vakituinen jäi eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koko ajan samoissa hommissa lomien tuuraajana nuo vuodet ja sitten tärppäsi, kun vakituinen jäi eläkkeelle.
👍
Kas, tämäkin oli käyty upittamassa. Kukahan ihme lieneekään kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Kas, tämäkin oli käyty upittamassa. Kukahan ihme lieneekään kyseessä?
Tuskin se joksi otaksut.
Niin ei kuulu mulle.