Nainen, paneeko miehet sinua kakkoseen?
Kommentit (24)
Olen siis itse mies ja minua panee. En tykkää siitä, mutta eivät muuten ole minun kavereita. Siksi pakko antaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hakeudu hoitoon? Käy vaikka siellä koulu terkkarisi luona.
Tunnusta nyt vaan sinäkin. Sen voi tehdä täällä ihan anonyymistikin.
Varsinkin kesäisin. Ensi kesänä laitan pikkuhousut jalkaan, niin pääsee jonoissa helpommalla.
Kuulemma golfaajilla Minja Blomqvistilla käytössä myös ns. kikka kakkonen eli ei se nyt niin harvinaista ole. Nyt vaan tyttöjä ujostuttaa.
Kyllä. Helevetin isolla 0,5l kaljatölkin kokoisella parrulla.
Hyvin lähtee peräpukamat kun oikein jyystää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma golfaajilla Minja Blomqvistilla käytössä myös ns. kikka kakkonen eli ei se nyt niin harvinaista ole. Nyt vaan tyttöjä ujostuttaa.
Siis Minea. Jos vaikka googlaa nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin lähtee peräpukamat kun oikein jyystää.
Lerpahti kiitos vaan
Vierailija kirjoitti:
Golfaajilla monikossa meinasin miehenkin mainita mutta ehkei se ees tarvi sellasta mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golfaajilla monikossa meinasin miehenkin mainita mutta ehkei se ees tarvi sellasta mainetta.
Paitsi ettei koko ketju ehkä ole täällä ehkei edes huomiseen asti ettei se nyt niin kauhee mainehaittakaan olisi.
Sitten kun ajattelee miten paljon mediassa on seksijuttuja ja peppuseksistä ei koskaan mitään koska se on tabu. Ainakaan omalla naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukas se ei osaa yhdyssanoja? Näyttäisi oma koulusi olevan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa vaadin sitä.
Kehutaanko koskaan hyväksi tytöksi?
Ja näistä Blomqvisteista sanoisin, että ihan oman ovat maineensakin ovat pilanneet. Enkä sano, että se on pilalla. Sattuuhan sitä. No pun intended.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ajattelee miten paljon mediassa on seksijuttuja ja peppuseksistä ei koskaan mitään koska se on tabu. Ainakaan omalla naamalla.
Kukaan ei nyt tajunnut miten erikoinen tämä tapaus on. Kuitenkin tapahtuu niin monelle muullekin. Koska aihe on tabu?
En halua mitään muutaa tällä hetkellä kuin peppua naiselta. Sitten oon tyytyväinen