Miksi đsydĂ€nemojitđ aiheuttavat minussa hampaiden kiristelyĂ€?
Olenko ainoa, jota omituisesti ÀrsyttÀÀ, ettÀ sydÀnemojeista on tullut nykyÀÀn jokin naisellinen perustapa kommunikoida? Ennen se oli lÀhinnÀ "Ihana " vaikka kissanpennun kuvaan, mikÀ nyt on ymmÀrrettÀvÀÀ, mutta kun nykyÀÀn sydÀmet ovat mukana ihan kaikessa.
"Viikon lounaslista "
"Poiketkaa ihmeessĂ€ ostoksille đ"
"Suosittelen ehdottomasti tĂ€tĂ€ kirjaa! đ"
"MyynnissÀ tyttöjen luistimet kokoa 25 "
"JÀÀmme pois, koska Samin isĂ€ sai sydĂ€nkohtauksen đ"
Ei ole ilmeisesti olemassa asiaa, jota ei pitÀisi suloisen feminiinisellÀ sydÀnemojilla pehmentÀÀ.
EikĂ€ tietysti voi ikinĂ€ sanoa "Suurkiitokset teille kaikille!" vaan sen pitÀÀ olla "Mahtavan upeat kiitokset teille kaikki ihanuudet đ„°"
Kommentit (8)
Olen samaa mieltÀ.
MielestÀni sydÀnemojit sopivat ainoastaan romanttiseen suhteeseen.
Itse kÀytÀn niitÀ vain romanttisessa suhteessa.
Noh, nÀköjÀÀn palsta ei vaan tykkÀÀ punaisista sydÀmistÀ. Ihan sama, tajusitte varmaan pointin :D
Musta ne on ihan kivoja. Itse en kÀytÀ, mutta tuovat tekstiin sellaista mukavaa pehmeyttÀ ja inhimillisyyttÀ. Juuri yksi miespuolinen kaveri kiitti ja laittoi punaisen sydÀmen perÀÀn, se hymyilytti aika kauan hyvÀssÀ mielessÀ.
Joo, tuo on ilmaisultaan vÀhÀn semmoinen "Katsokaa kaikki miten lÀmmin, hyvÀ ja sydÀmellinen ihminen olen" ja siksi se ÀrsyttÀÀ. Ei anna fiksua kuvaa ihmisestÀ/yrityksestÀ jos tykitetÀÀn sydÀnemojia joka paikkaan
Vierailija kirjoitti:
TsemppiĂ€ sulle đđ
Argh!
Oho, palsta poisti nÀköjÀÀn punaiset sydÀmet kokonaan. Piti siis olla: "Viikon lounaslista " ja "MyydÀÀn tyttöjen luistimet " jne.