Trump kieltäytyi kupista kahvia. Järkyttävää.
Kommentit (12)
Minua järkyttää taas se, että se näytti keskisormea kansalaiselle, ja sekosi kameroiden edessä, mutta jos järkytyit tuosta, niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Minua järkyttää taas se, että se näytti keskisormea kansalaiselle, ja sekosi kameroiden edessä, mutta jos järkytyit tuosta, niin voi voi.
Minua ei järkytä. Siltä satakiloiselta vauvalta voi odottaa mitä vain. Seuraavalla kerralla näyttää kieltä ja pitkää nenää aitoon presidentilliseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei järkytä. Siltä satakiloiselta vauvalta voi odottaa mitä vain. Seuraavalla kerralla näyttää kieltä ja pitkää nenää aitoon presidentilliseen tyyliin.
Joku kerta se laskee housut ja pyllistää. Todellakin toivon, että en näe sitä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kerta se laskee housut ja pyllistää. Todellakin toivon, että en näe sitä kuvaa.
50 kiloa oranssia taikinaa hyllyy kameroiden edessä. "That's greatest ass ever, there's no any better ass than mine, I tell you."
Seuraavalla kerralla tempaisee housut alas ja pyörittää pikku-Donaldia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyi missä on lähin Mäkki.
Toisessa osavaltiossa. Oranssi söi lähimmät konkurssiin viikossa.
Ihan seko. Miksei voinut vaan ottaa sitä Kahvia ?