Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä kaikki suomalaismiehet näyttävät joko Arto Satoselta tai Matias Marttiselta

Vierailija
14.01.2026 |

Masentavaa

Naiset sen sijaan näyttävät joko Sanna Marinilta tai Pia Lambergilta. Aikamoinen epäsuhta sukupuolten välillä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin tälle. Poistin tinderin kahden päivän käytön jälkeen enkä ole takaisin menossa. En pyyhkäissyt ketään oikealle. Oikea kauhukatalogi. 

Vierailija
2/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia moni deittaileekin muualta suomeen muutaneita miehiä. Esimerkiksi arabimiehet pitää kunnostaan huolta, omaavat paremman tyylin ja harvoin kaljuuntuvatkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin tälle. Poistin tinderin kahden päivän käytön jälkeen enkä ole takaisin menossa. En pyyhkäissyt ketään oikealle. Oikea kauhukatalogi. 

Niinpä. Naisten taso siellä romahtanut 10 vuodessa. Muutama timantti siellä on seassa, mutta ne ovat maa han muuttajia.

Vierailija
4/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Totta. Ulkomaat?

Vierailija
5/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies, enkä näytä kummaltakaan. Näytän Dressman mainoksen mieheltä. (olen 58) Ja siksi osumia tulee koko ajan. Naiset ei todellakaan näytä kummaltakaan noilta, vaan tarjonta on aikasensakin karua. Nuoremmat naiset on freesimpiä, mutta nehän ei musta kiinnostu jo pelkästään sen takia, että suodatin on laitettu johonkin 40 v kohdalle. 

Vierailija
6/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa etten ole koskaan nähnyt yhtäkään Sanna Marinia muistuttavaa naista tinderissä tai Pia Lambergia. Ovat aika kaukana sellaisista.

Vierailija
7/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia moni deittaileekin muualta suomeen muutaneita miehiä. Esimerkiksi arabimiehet pitää kunnostaan huolta, omaavat paremman tyylin ja harvoin kaljuuntuvatkaan

Niinpä, ja tuntevat suomalaiset naiset, kuinka valehtelu on kaiken a ja o. Yleensä juttelen näiden ulkomaalaisten miesten kanssa esim. kebab-ravintoloissa ja takseissa ja huvittuneena kuuntelen miten heillä on suomalainen tyttöystävä leikkikaverina, mutta eivät voi kuvitellakaan perustavansa perhettä tai tekevänsä lapsia heidän kanssaan, vaan vanhempana vakiintuvat kunnollisen naisen kanssa oman kulttuurinsa sisältä. :)

Vierailija
8/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies, enkä näytä kummaltakaan. Näytän Dressman mainoksen mieheltä. (olen 58) Ja siksi osumia tulee koko ajan. Naiset ei todellakaan näytä kummaltakaan noilta, vaan tarjonta on aikasensakin karua. Nuoremmat naiset on freesimpiä, mutta nehän ei musta kiinnostu jo pelkästään sen takia, että suodatin on laitettu johonkin 40 v kohdalle. 

On luonnollista että nuoremmat eivät ole kiinnostuneita 58 v miehestä

Vierailija
9/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen luuseri oikeasti roikkuu jossain v*tun tinderissä? Epätoivoisia pillunvonkaaja ukkoja täynnä.

Vierailija
10/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailussa ainoa voittava siirto on olla pelaamatta. 

Vierailija
11/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen luuseri oikeasti roikkuu jossain v*tun tinderissä? Epätoivoisia pillunvonkaaja ukkoja täynnä.

katso peiliin ja mieti sitä

Vierailija
12/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Siinähän on jo kaksi komeaa miestyyppiä mistä valita.

Vierailija
13/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow 😍 Sitten menen heti Tinderiin

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6637552

Vierailija
14/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois sieltä, v-uako siinä uikutat?

Vierailija
15/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun profiilikuvasikin on Dressmannin materiaalista ripattu.

Vierailija
16/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailussa ainoa voittava siirto on olla pelaamatta. 

Sama se on rahapeleissäkin.

Vierailija
17/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis hakenus sekä miehiä että naisia vai mistä tiedät?

Vierailija
18/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän valokuvissa jammu siltavuorelta. Siksi en kehtaa mennä tinderiin.

Vierailija
19/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, naiset siellä on kyllä psykoottisia ja rumia

hyvä esimerkki tuo sanna, kuvittelee 35-vuotiaana olevansa nuori ja kaunis :DDDDD

Hän on 40.

Vierailija
20/25 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän valokuvissa jammu siltavuorelta. Siksi en kehtaa mennä tinderiin.

Namusedät on nykyään kuuminta hottia. Pitää vain käyttää termiä sugar daddy.