Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1011)
Kiittänyt inhottavia ihmisiä, jotka saivat mut venyttämään mun tunneskaalaa sieltä negatiivisesta päästä. Todella hyvä tietää miltä niin inhottava ja paha tunne tuntuu, mitä he muhun kohdistivat. Järjettömän suuri varoituslippu, mitä ei koskaan pidä sivuuttaa. Hienoa ja tärkeää tietää miten paha ja anteeksiantamaton tunne se on toiseen kohdistettuna, etenkin viattomiin, hyväntahtoisiin ja tuntemattomiin ihmisiin. Täysin saatanasta.
Näin lenkillä kevään ensimmäisen perhosen🦋!
Valvoin koko yön ja nukkumaan ryhdyin 8.00. Heräsin 15.45 ja ryhdyin laittamaan aamupuuron ja kahvin. Sen jälkeen olen syönyt kaikkea mahdollista kolme eri kertaa. Nyt ajattelin lukea Aikka "Teddy" Hakalan elämäkertaa ja syödä Pandan konvehteja. Todella hurjaa!
Täyttänyt tiskikoneen ja katsonut Kauniit ja Rohkeat, aika hurjaa.
Lähdin töistä suoraan oluelle 🍺
Join lasin punaviiniä lounaalla pääsiäisestä jääneen karitsan kanssa, vaikka oli työpäivä.
Piereskelyt koko päivän niin että kämppä haisee kuin olisi hajupommeja pudotettu sotatantereelle ja koittavan savustaa kovimmatkin sissit pois koloistaan tykin ruoaksi. 🤣😝🤪
,
Meinasin ajaa parran, mutta olikin ihan Timmissä. Jatkan parran kasvattamista.
5 Salkkaria katsomatta. Nyt ekaa katsomassa.
Pihan vaahterasta kaksi isoa oksaa sahattava. Loppuu ne vaahteran siemenet. Suunnittelin sahausoperaatiota.
Suihkutin parveketuolit talven pölyistä. Nyt kuivaavat suihkuhuoneessa ja juon odottaessa olutta. Kova meininki täälläpäin. Saattaapi olla, että laitan illemmalla ration päälle, polkkaa jenkkaa hiphoppii.
Kävin äitini luona kylässä verkkarit jalassa, vaikka sellaisesta tulee vielä sanomista kun se on hänen mielestään epäsiistiä.
Nilkka kipeä vähäsen ja kävelen tässä kotia päin (noin 5 km). Tennarit jalassa, joten polttaa jalkapohjaa tässä betonilla kävely.
Mä tein kasvissosekeittoa johon laitoin punasten linssien sijaan vihreitä. Väri on vähän jännä, maku jotenkin tosi hyvä :)