Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1011)
Vierailija kirjoitti:
Kehitimme kahvit ja ajattelematta kahvin korkeata hintaa.
???
Heräsin puolelta päivin ja söin aamupuuron ja join aamukahvit. Kohta syön banaanin ja jogurttia, sen jälkeen päiväkahvit herkkupitkon kera. Todella hurjaa, suorastaan rajua!
Melkein kaadoin 10-korkean lavallisen pääsiäisen elintarvikkeita. Lava kallistui jo uhkaavasti mua kohti, viime hetken toimintani pelasti tilanteen ja loppu hyvin. T. Rekkakuski
Soitin kolme puhelua sen jälkeen kun olin odottanut tunnin sovitusta, maltoin mieleni, että vaan lähdetään vetkuttelemaan jollakin verukkeella mutta ei ilmoiteta edes.
Vierailija kirjoitti:
Keitimme piti olla sana.
Tein parsarisottoa omasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tein parsarisottoa omasta päästä.
Hurjaa. Mutta, Miten sitä syödään päättömänä? Toisen päästä tekeminen saattaisi toki olla laitonta
Söin 2 vanhaa leipäpalaa homejuustolla ja puolikkaan vadelmamunkkia.
Vierailija kirjoitti:
Niellyt varmaan pari litraa räkää. Flunssan takia nielu on tukossa eikä kaikki räkä tule ulos nenän kautta, jolloin se on helpompi ryystää nieluun ja yrittää saada alas. Ällöttävää ja hurjaa.
Niellyt varmaan pari litraa räkää. Flunssan takia nielu on tukossa eikä kaikki räkä tule ulos nenän kautta, jolloin se on helpompi ryystää nieluun ja yrittää saada alas. Ällöttävää ja hurjaa.
On hurjaa, mutta olisko myös hurjaa jos räkisit sen ulos?
Vierailija kirjoitti:
Juhla mokka 3,90 mielestäni halpaa vs edellis viikko
Ottanut vastaan irtisanomisilmoituksen.
Käynyt kevään ensimmäisellä pyörälenkillä, vaikka olen vähän kipeä. Raitis ilma tuntui kyllä hyvältä.
En väistänyt kaupungin bussia kun se lähti niin hitaasti. Kovat töötit tuli. Näin hurjaa Vantaalla!
Jäin kiinni liputta ajosta Pasilassa (bussissa). Kun pääsin töihin, annoin kenkää yhdelle työntekijälle. Tämä on kaikki totta.
Kävin itäkeskuksen uimahallin höyrysaunassa ilman uima housuja.