Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Etänä, siis tarkoitin.
fistausta etänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamupaskalla ilman kännykkää.
Rajua! Itekin halunnut joskus tehdä tämän.
Ei kannata. Minä kerran tein ja kosto tuli heti: lääkäri oli soittanut sillä välin ja mulle tuli lasku siitä. Jouduin reklamoimaan ja valittamaan siitä, että olin koko hemmetin päivän odottanut soittoa enkä uskonut sen tulevan enää iltakuuden jälkeen. Lasku peruttiin ja sain uuden soittoajan. Mikä siinä onkin, että kun sekunniksi herpaannut, niin heti tapahtuu. Tai no, suihkussa olin 5 min.
Ylös 13.20 😟 vaihdoimme yhteen ikkunaan kevät- kesä- verhon, kaunis. Ruuaksi riisiä ja täytetty broilerin filee pihvit. Katsottiin Eero Hirvosen pronssi hiihto ja nyt Suomi Slovakia jääkiekkoa. Suomi häviää 😟
erosin yhdestä faceb:n ryhmästä.
laitoin kuluneet lempisukkani sekajätteeseen
Söin palan näkkileipää ihan kuiviltaan. Olin vähällä ilmoittaa Iltalehteen, mutta sitten totesin, että liian kuiva juttu jopa sinne.
Kaupan itsepalvelukassalla tajunta ja näkökyky sumeni. En tajunnut virheitäni mitä tein, joten mua tultiin ohjeistamaan. En hahmottanut yhtään mitä siinä näytöllä oli ja melkein maksoin yhdestä tuotteesta kaksinkertaisen summan.
Ei ulkopuolisin silmin hurjaa, mutta henkilökohtaisesti kokemus sitä oli.
Lähetin saman avoimen työhakemuksen 55 hotelliin.
raavin pyllyäni ja syön siitä irtoavaa nukkaa.
Kävin kuntosalilla treenaamassa ilman kuulokkeita.
Söin ensimmäistä kertaa inhokkiruokaani kaalikääryleitä.en siedä kaalia.olen 65 vuotias.
Täyttelin sudokua etäpalaverin aikana.
Kävin koiran kankanssa lenkillä, vaikka pakkanen on yli 20 astetta. Oli pakko käyttää koiraa lenkillä ja vieraita tuli samassa pihassa olevan sukulaisen taloon ja heillä oli koira mukana. Koira olisi koko ajan haukkunut ja se olisi kaikkia häirinnyt.
Mä oon vetäny koko iltapäivän teräviä pieruja ihan siinä rajalla tuleeko paska housuun samalla vai ei
Sepalus meni rikki kauppakeskuksen vessassa. Vielä lisäksi pyöräilymatka himaan -13 asteen pakkasissa.
Ei tämän hurjempaa voi ollakaan.
Väljä värkki tai erittäin pieni nyrkki.