Terapeutti-Villen toimintatapa!
Tämä Terapeutti-Ville on jatkuvasti julkisuudessa ruikuttamassa milloin mistäkin eduskunnan epäkohdasta. Milloin on uupunut ja milloin mitäkin. Koska hän tekee töitään, joita hänen pitäisi tehdä? Näyttää siltä, että hän on ihan väärässä työpaikassa! Häirintää vähättelemättä, mutta toistaiseksi tästä on pelkkiä väitteitä, ei yksilöintiä. Ja sitten hän tulee julkisuuteen tv-ohjelman kautta. On vanha sanonta: "Suck it up, and shut the fuck up". Ehkä siinä on perää. Nyt alkaa tälle veronmaksajalle riittää!
Kommentit (267)
Tulee mieleen eräs työpaikkanarsisti. Itse on pahin työilmapiirin myrkyttäjä, mutta ensimmäisenä on pyhimyksenä itkemässä työpaikan huonoa ilmapiiriä. Ja kun toimenpiteisiin ryhdytään, niin mikään ei riitä, vaan sitä vihjailua ja kaasuvalotusta jatketaan edelleen.
SDP:n kannattaisi vain erottaa vihjailija ryhmästä, narsistin kanssa on turha neuvotella. Tuskinpa kohu ennen sitä mihinkään laantuu, kun vihjailu takaa jatkuvan huomion ja mahdollisuuden paistatella julkisuudessa pyhimyksenä.
Kaveri ei isommin eduskuntatyöhön osallistu. Pyydetty on ryhmätöihin ja valiokuntiin. Ajattelee että asiat vain juostaisiin läpi. Erilaiset aatemaailmat kun kohtaavat niin eihän päätösten teko helppoa olekaan. Yksi puolue haluaa yhtä ja toinen ihan toista. Se on ostamista ja myymistä koko ajan. Niissä hommissa pärjää jos jaksaa veivata ja perustella asioita. On ihmisiä jotka menevät sekaisin jos asioita ei saa heti kasattua paketiksi. Lyhytpinnaisia. Ihminen joka haluaa että maailmassa olisi selkeitä yksinkerttaisia vastauksia ja totuuksia nopeasti saatavilla on hukassa. Parhaiten pärjää hän joka tykkää kaaoksesta ja on sitkeä puurtaja ja etsii omalle viiteryhmällensä parhaiten sopivan kompromissin on poliitikkoainesta. Takavuosina oli eduskunnassa baskeripäinen terapeutti. Veltto V. mutta eri linjan kulkija. Hän tykkäsi terapoida kansaa ja eduskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Upeeta et Ville nostaa asioita mitä ei haluta kuulla. Mutta toivoisin, että nostaisi muitakin asioita kuin mt-ongelmat. Itse olen ainakin täysin kyllästynyt mt-ongelmaisen hyysäämisen ja lellimiseen. Tlineettomina nostavat työvyttömyyseläketta ja saikkurahaa jne. Käyvät terapioissa puhumassa tuntemuksistaan. Omasta navastaan, vääryyksistä mitä elämässä kohdanneet. Eivät selviytymisestään, tulevaisuudestaan. Minusta kaikki mt-, masentuneet, jne pitäisi pistää 50% työajalle pakkotyöhön, ellei työpaikkaa ole. Ei olisi aikaa velloa omassa navassa. Arki rullasi saikut palkatyomiksi yli 2 viikkoa kestävät. Säästyisi siinä kelankin rahat. Se on jännä miten rikollisia, ulkomaalaisia ja mt-ongelmaisia hyysäätään.
Aamen! Täysin samaa mieltä.
Oisko Terapeutti-Ville terapian tarpeessa?
Ehdottomasti on mutta eihän persoonallisuuteen terapia. pure, valitettavasti.
Ville on itseasiassa ollut hyvin ovela ja riisunut SDP:n täryjyrät aseista. He eivät voi kovistella Villeä suoraan, koska tietävät kaiken vuotavan julki.
Upeeta et Ville nostaa asioita mitä ei haluta kuulla. Mutta toivoisin, että nostaisi muitakin asioita kuin mt-ongelmat. Itse olen ainakin täysin kyllästynyt mt-ongelmaisen hyysäämisen ja lellimiseen. Tlineettomina nostavat työvyttömyyseläketta ja saikkurahaa jne. Käyvät terapioissa puhumassa tuntemuksistaan. Omasta navastaan, vääryyksistä mitä elämässä kohdanneet. Eivät selviytymisestään, tulevaisuudestaan. Minusta kaikki mt-, masentuneet, jne pitäisi pistää 50% työajalle pakkotyöhön, ellei työpaikkaa ole. Ei olisi aikaa velloa omassa navassa. Arki rullasi saikut palkatyomiksi yli 2 viikkoa kestävät. Säästyisi siinä kelankin rahat. Se on jännä miten rikollisia, ulkomaalaisia ja mt-ongelmaisia hyysäätään.